مشکل پرسپولیس در خط حمله جدی است ببر بی‌دندان
89991
ببر بی‌دندان
26 مرداد 1402 20:59
پرسپولیس در تبریز یکی از مهم‌ترین مسابقات فصلش را برد و بار بزرگی از روی دوش خودش برداشت. 

روزنامه گل

علی حیدری آشتیانی - پرسپولیس در تبریز یکی از مهم‌ترین مسابقات فصلش را برد و بار بزرگی از روی دوش خودش برداشت. قطعا سه امتیاز بازی با تراکتور، آن هم بیرون از خانه و مقابل هزاران هواداران حریف بسیار ارزشمند است و می‌تواند در معادلات قهرمانی به کار شاگردان یحیی گل‌محمدی بیاید.

پرسپولیس در تبریز نسبت به بازی هفته اولش مقابل آلومینیوم اراک بهتر نشان داد؛ کمتر به حریف موقعیت گل داد و خودش هم بیشتر صاحب فرصت‌های گلزنی شد. چه بسا اگر سرخپوشان قدر موقعیت‌های خود را می‌دانستند، می‌توانستند با گل‌های بیشتری به پیروزی برسند.

در نهایت اما یک نگرانی در اردوگاه سرخ‌ها باقی ماند و حتی پررنگ‌تر از قبل شد. این موضوع مربوط می‌شود به خط حمله کم‌جان پرسپولیس. با خروج عیسی آل‌کثیر، شیخ دیاباته و لئاندرو پریرا، پرسپولیس در فاز هجومی فقط شهاب زاهدی را گرفت، اما این بازیکن در دو دیدار ابتدایی تیمش نتوانسته توقعات را برآورده کند. حتما ظرفیت زاهدی بیشتر است و چه بسا در آینده شاهد اثرگذاری او باشیم، اما روشن است که پرسپولیس نیاز جدی به یک مهاجم خوب و فرصت‌طلب دارد؛ بازیکنی که موقعیت‌های شصت، هفتاد درصدی را به گل تبدیل کند. در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، ممکن است پرسپولیس فرصت قهرمانی در لیگ برتر را به دست نیاورد، آسیا که جای خود را دارد.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها