نکونام و طفل نوپای امید
89990
ملوان، دستگرمی برای سپاهان
26 مرداد 1402 16:02
شاید پیش از آغاز مسابقات فصل جدید، اینطور به نظر می‌رسید که استقلال تا خرخره غرق در مشکلات است و شانسی برای موفقیت ندارد.

روزنامه گل

شاید پیش از آغاز مسابقات فصل جدید، اینطور به نظر می‌رسید که استقلال تا خرخره غرق در مشکلات است و شانسی برای موفقیت ندارد. حتی خود جواد نکونام هم می‌گفت از او خواسته‌اند تیم را برای پنجمی ببندد، اما پیروزی پر گل و مقتدرانه روز اول برابر نفت آبادان همه معادلات را تغییر داد و موجی از امید را زیر پوست هواداران استقلال تزریق کرد. تیمی که در آن گرما توانست سه گل به صنعت نفت بزند، لابد قادر است کارهای بزرگ دیگری هم انجام بدهد. حالا ماموریت اصلی نکونام، تمدید همین امید و اعتماد است.

استقلال هفته آینده یک بازی دشوار برابر سپاهان خواهد داشت؛ بنابراین پیروزی در مسابقه امروز برای این تیم، یک اتفاق روحیه‌بخش است که می‌تواند اعتمادبه‌نفس آبی‌ها را افزایش بدهد. هر نتیجه‌ای غیر از این، آغاز شک و تردید پیرامون استقلال نکونام خواهد بود. خبر بد برای نکو این است که حالا آرمین سهرابیان، مدافع مورد علاقه او و جزو معدود بازیکنانی که از فهرست اصلی این مربی خریداری شد، صدمه دید و چندین هفته خانه‌نشین خواهد بود.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها