شجاع و سیامک و رفقا مقابل پرسپولیسی ها
89946
ملاقات نزدیک ائل گلی!
25 مرداد 1402 14:15
    تراکتور و پرسپولیس دوباره به هم رسیدند. مسابقه ای که معمولا همه چیز دارد. از گل و شور و هیجان گرفته تا دعوا و اخراج و حاشیه.

روزنامه گل

این مسابقه هم در حالی از ساعت 18:45 دقیقه امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و در ادامه هفته دوم لیگ برتر برگزار می شود که در بازی برگشت دو تیم در لیگ بیست و یکم، گروهی از تماشاگران با پرتاب سنگ و اشیاء به سمت بازیکنان پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام، باعث شدند تا داور بازی را در دقیقه 70 متوقف کند و نتیجه آن بازی سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شد. در ادامه هم طبق حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بازی های رفت و برگشت دو تیم در فصل گذشته بدون تماشاگر برگزار شد اما حالا قرار است دوباره هواداران برای تماشای این بازی به استادیوم بیایند، خصوصا اینکه سازمان لیگ نیز اعلام کرده نماینده ویژه AFC نحوه میزبانی این دیدار را زیر نظر خواهد گرفت و این مساله می تواند برای تعیین میزبانی تراکتور در آسیا تعیین کننده باشد. مسابقه ای که طبق اعلام باشگاه تراکتور، ورود کودکان زیر 10 سال در آن ممنوع است!

نکته جذابی که در این مسابقه وجود دارد، پرسپولیسی های سابقی است که در ترکیب تراکتور حضور دارند. بازیکنانی مانند شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، محمد نادری، سعید آقایی و مهدی شیری که تقابل آنها به خصوص شجاع که کاپیتان تراکتور در این فصل شده با پرسپولیسی ها دیدنی خواهد بود. تراکتور بازیکنان دیگری مانند حسین پورحمیدی، امیرحسین حسین زاده، گوستاوو واگنین، ریکاردو آلوز و آلوارو خیمنز هم دارد که قدرت این تیم را افزایش داده است. البته صفا هادی هافبک عراقی تراکتور در بازی با سپاهان اخراج شد و در این بازی محروم است. از سوی دیگر پرسپولیسی ها که در فصل گذشته تمام جام های داخلی را از آن خود کردند، بدون محروم و مصدوم به تبریز رفته اند و حالا باید دید در خانه تراکتور چه نتیجه ای را کسب می کنند. تراکتور در هفته اول، برابر سپاهان در اصفهان با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا لیگ بیست و سوم را با یک باخت تلخ آغاز کند. در این شرایط، پاکو خمز سرمربی اسپانیایی تراکتور به این اشاره کرد که تیمش در غرور بسته شدن در فصل نقل و انتقالات بوده و به این اعتراف کرد که بازیکنان تراکتور با نظر او جذب نشده اند! خمز همچنین هشدار داده که اگر تیمش مالکیت توپ را از دست بدهد، برابر پرسپولیس بازنده خواهد بود. آیتمی که شاگردان یحیی گل محمدی در آن تبحر خاصی دارند و بیشتر درصد مالکیت توپ در بازی های هفته قبل هم از آن پرسپولیس بود که موفق شد یک بر صفر آلومینیوم را شکست دهد. البته سرخپوشان پایتخت از نبود مهاجم نوک در ترکیب شان رنج می برند که این کار آنها را سخت کرده است. در این شرایط، این خبر رسید که ممکن است پرسپولیس در بازی با تراکتور، بدون مهاجم و با شش هافبک به میدان برود که باید دید یحیی چنین تصمیمی می گیرد یا از شهاب زاهدی دوباره در ترکیب اصلی تیمش استفاده می کند یا خیر.

تراکتور و پرسپولیس تاکنون 53 بازی رسمی برابر هم در لیگ تخت جمشید، جام آزادگان، لیگ برتر و سوپرجام برگزار کرده‌اند که 26 برد برای پرسپولیس و 11 پیروزی برای تراکتور ثبت شده و 16 بازی با تساوی به پایان رسیده است. در جریان این دیدارها 122 گل به ثمر رسیده که 76 گل برای پرسپولیس و 48 گل سهم تراکتور بوده است. این دو تیم تا به حال 30 بار در لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ماحصل آن 15 پیروزی برای سرخپوشان پایتخت، پنج تساوی و 10 برد برای پرشورهای تبریزی بوده است. آخرین تقابل دو تیم بازی برگشت فصل گذشته در تبریز بود که سه بر دو به سود پرسپولیس به پایان رسید و حالا باید دید دومین تقابل گل محمدی و خمز در شهر اولین ها و نزدیک ائل گلی چه نتیجه ای خواهد داشت.

#پرسپولیس #تراکتور #لیگ برتر بیست و سوم #اختصاصی گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها