پرسپولیسی ها بلای جان پرسپولیس می شوندیا عصای دست!
89940
شمشیر دولبه
25 مرداد 1402 13:54
آرش جعفری - تراکتور امروز درحالی به مصاف پرسپولیس می رود که بر روی پرسپولیس های سابق حاضردر تیم خودش برای پیروزی خیلی حساب کرده است.

روزنامه گل

تراکتور در هفته دوم لیگ برتر میزبان قهرمان لیگ برتر بیست و دوم است. بازی با نایب قهرمان و قهرمان لیگ بیست و دوم در دو هفته ابتدایی بدترین قرعه ممکنه برای پاکوخمز و شاگردانش به حساب می آمد، که گریبانگیر آن ها شد. تراکتوری ها در هفته اول در اصفهان در یک بازی پر حاشیه با نتیجه 3 بریک مغلوب سپاهان نایب قهرمان شدند و حال باید در درهفته دوم در خانه به مصاف پرسپولیسی بروند که اصلا دوست ندارد از همین ابتدای فصل از کورس مدعیان قهرمانی عقب بماند به خصوص اینکه رقیبانش با پیروزی های پرگل هفته اول را سپری کردند.

همانطور که گفتیم تراکتور در اصفهان در یک بازی پربرخورد مغلوب شد و در همین راستا، صفاهادی بازیکن عراقی خود را به دلیل گرفتن کارت قرمز برای دیدار با پرسپولیس به همراه ندارد. اما باید بگوییم درعوض پاکوخمز تا دلتان بخواهد برای مقابله با پرسپولیس بازیکن پرسپولیسی دارد!

شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، سعید آقایی، سیامک نعمتی و محمدنادری 5 پرسپولیسی سابقی هستند که یحیی گل محمدی در طی یکی دوسال اخیر آن ها را به هر دلیلی نخواسته و این بازیکنان مجبور شدند علی رغم میل خود از پرسپولیس جدا شوند به غیر از شجاع که لژیونر شد اما با این تفاوت که شجاع در برگشت به ایران یحیی او را نخواست و در مقابل کنعانی زادگان را به او ترجیح داد.

حالا این پنج پرسپولیسی سابق کوه انگیزه هستند که خود را به یحیی نشان دهند و با ارائه یک بازی خوب به او بگویند که در کنار گذاشتن آن ها در طی یکی دو سال اخیر اشتباه کرده است. این پنج پرسپولیسی سابق در دیدار مقابل پرسپولیس می توانند عصای دست پاکو خمرز باشند تا بتوانند با ارائه یک بازی خوب و برنده شدن، شکست هفته اول را در خانه و مقابل تی تی ها به فراموشی بسپارند. اما درعین حال از یک زاویه دیگر هم می توان به این موضوع نگاه کرد. یحیی گل محمدی مربی باهوشی است و می تواند با شناخت کافی از بازیکنان سابق خود و بازی خوانی آن ها به تراکتور از جایی که فکر می کند قوی است ضربه بزند و برنده بازی بزرگ هفته دوم باشد.

بنایراین پرسپولیسی های تراکتور هرچقدر که می توانند بالای جای یحیی و شاگردانش باشند می توانند نقطه ضعف تراکتور در مقابل پرسپولیس هم باشند چون همانقدر که آن ها از پرپسولیس شناخت دارند، یحیی و شاگردانش از آن ها شناخت دارند و می توانند از سمت آن ها ضربه نهایی را به تراکتور وارد کنند. بنابراین می توانیم بگوییم که این پنج پرسپولیس حکم شمشیر دولبه را دارند.

#پرسپولیس #تراکتور #آرش جعفری
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها