89802
خان‌محمدی: پیروزی خفیف و اقتصادی مقابل آلومینیوم حیاتی بود/ پرسپولیس می‌تواند در آسیا شگفتی‌ساز باشد
23 مرداد 1402 11:48
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس کار سختی در لیگ قهرمانان آسیا دارد، اما با بضاعت کم نیز حتی ۲ بار به فینال رفته و باز هم می‌تواند شگفتی‌ساز باشد.

روزنامه گل

حسن خان‌محمدی درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: پیروزی و کسب ۳ امتیاز در هفته اول لیگ برتر اتفاق خوب و با اهمیتی بود. اولین بازی فصل همیشه برای تیم‌ها سخت است، چون به تازگی وارد مسابقات شده‌اند، تیم‌ها از هم شناخت ندارند و بازیکنان از آمادگی مطلوب و ایده‌آلی برخوردار نیستند. آلومینیوم اراک نیز یک تیم دفاعی بود که برای کسب حداقل یک امتیاز از ابتدا تدافعی بازی کرد. اما پیروزی خفیف و اقتصادی مقابل آلومینیوم در هفته اول بسیار کار حیاتی بود که در مجموع پرسپولیس به این مهم در آغاز رقابت‌های لیگ برتر دست یافت.

وی در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس کم گل می‌زند، بیان کرد: پرسپولیس باید زودتر روند رو به جلوی خودش را به دست آورد. خیلی زود است انتظار داشته باشیم از بازی اول با تعداد گل‌ زیاد رقیبانش را شکست بدهد. مطمئناً از هفته‌های بعد بازیکنان بیشتر از بازی نخست با یکدیگر هماهنگ می‌شوند و با شرایط بهتر به میدان خواهند رفت تا باز هم پر‌سپولیس خودش را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی کند. نوع بازی‌ پرسپولیس محتاطانه است و روش بازی فصل قبل نیز همینطور بود تا در شروع بازی‌ها امتیازی از دست ندهد تا هفته به هفته شرایط خوبی پیدا کند. پرسپولیس در چندین سال اخیر نشان داده، به مرور زمان شرایطش بهتر خواهد شد. ۶ قهرمانی در ۷ سال آمار خوبی است و به نظرم امسال می‌تواند باز هم قهرمانی را تکرار کند.

*زاهدی نیاز به زمان دارد

کارشناس فوتبال اضافه کرد: سال گذشته تیم فوتبال سپاهان در اولین بازی رقابت‌های لیگ برتر شروع خوبی داشت و با نتیجه ۲ بر صفر استقلال را در ورزشگاه آزادی مغلوب کرد، اما در آخرین هفته‌ها قهرمانی را از دست داد. باید در مورد پرسپولیس کمی صبر کنیم تا ببینیم تیم‌ها در هفته‌های ‌آتی چطور کار می‌کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد شهاب زاهدی در هفته اول لیگ برتر، تاکید کرد: هر بازیکن جدیدی تا بیاید و در تیم خودش جا بیفتد، باید چند بازی انجام دهد تا شرایطش بهتر شود. زاهدی نیاز به زمان دارد تا توانایی و شایستگی خودش را در خط حمله نشان دهد. زاهدی بازیکن خوبی است و مطمئناً روز به روز بهتر خواهد شد.

*پرسپولیس باید با دست پر از تبریز بازگردد

خان‌محمدی در خصوص دیدار هفته دوم پرسپولیس مقابل تراکتور در تبریز تصریح کرد: قطعاً پرسپولیس در تبریز بازی سختی مقابل تراکتور خواهد داشت، چون هفته اول آن‌ها در اصفهان مغلوب سپاهان شده‌اند و در دیدار با پرسپولیس در زمین خودشان سعی دارند به ۳ امتیاز دست پیدا کنند. پرسپولیس نیز می‌خواهد از کورس عقب نیفتد و باید با دست پر از تبریز بازگردد.

وی درباره آماده‌سازی پرسپولیس برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: قطعاً رقبای قدرتمندی در رقابت‌های آسیایی حضور دارند و پرسپولیس باید طوری با این تیم‌ها بازی‌ کند که از آبروی فوتبال ایران دفاع کند. باشگاه‌های عربستانی هزینه‌های سرسام‌آوری کرده‌اند و ارقام قرارداد تیم‌های ایرانی با آنها قابل قیاس نیست. پرسپولیس کار سختی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دارد، اما با همین بضاعت کم نیز حتی ۲ مرتبه به فینال رفته و باز هم می‌تواند شگفتی‌ساز باشد.

#حسن خان محمدی #پرسپولیس #پیشکسوت پرسپولیس
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها