وقتی یک فصل جلالی را ندید...
89728
ضربه بزرگ ساپینتو به استقلال
22 مرداد 1402 14:08
مارینا سوری - نکته ویژه بازی استقلال و صنعت نفت، درخشش ابوالفضل جلالی بود؛ بازیکنی که با حضور جواد نکونام در استقلال در ترکیب اصلی قرار گرفت و انگار بغضش ترکید.

روزنامه گل

جلالی در گرمای کشنده آبادان همه کار کرد؛ گل ساخت، گل خرید و نشان داد فصل گذشته هم حقش بود خیلی بیشتر از اینها بازی کند. ریکاردو ساپینتو اما اعتقادی به این بازیکن نداشت و عجیب اینجاست که حتی حضور موثر جلالی در جام‌جهانی هم نظر مربی پرتغالی را تغییر نداد. تنها در بازی تشریفاتی آخر برابر تراکتور بود که ساپینتو به جلالی بازی داد و او حتی در همان مسابقه هم گل زد تا نشان بدهد چه انگیزه و اشتهایی دارد.

ساپینتو هنوز هم بین هواداران استقلال محبوبیت دارد و با وجود برخی حواشی، ارزش‌های فنی تیمی که او ساخت، به سادگی قابل انکار نیست. با این حال یک نقطه تاریک در کارنامه ریکاردو، همین بی‌اعتنایی عجیب به جلالی است؛ سیاست مجهولی که به ضرر تیم تمام شد. شاید اگر این بازیکن فصل گذشته بیشتر فرصت بازی پیدا می‌کرد، استقلالی که تا روزهای آخر در هر دو جام مدعی بود فصل را با دست کاملا خالی به پایان نمی‌رساند. چشمان ساپینتو اما بسته بود. کسی چه می‌داند؛ شاید حداقل در این یک مورد حق با حجت کریمی بود و ساپینتو تحت‌تأثیر نوشیدن برخی مایعات، بازیکنانش را درست نمی‌دید!

#استقلال #ریکاردو ساپینتو #اختصاصی گل #سرمقاله
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها