89727
بیانی: استقلال و نکونام با دست خالی در آبادان کار بزرگی انجام دادند/ با این شرایط در ادامه رقابت‌ها به مشکل می‌خوریم
22 مرداد 1402 13:46
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مسابقات لیگ یک دوره بازی‌های فرسایشی است و استقلال در ادامه رقابت‌ها به مشکل خواهد خود.  

روزنامه گل

شاهین بیانی درباره پیروزی سه بر صفر تیم فوتبال استقلال در هفته اول لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: با تمام مشکلاتی که استقلال پیش از آغاز فصل داشت، مسابقات را خوب شروع کرد. این پیروزی دلچسب نشان داد؛ استقلال یک تیم بزرگ است و در بدترین شرایط نیز می‌تواند شانس قهرمانی داشته باشد. جواد نکونام و همکارانش با دست خالی در آبادان کار خیلی بزرگی را انجام دادند و نفرات ذخیره هم عالی کار کردند. این پیروزی توقع هواداران را بیشتر می‌کند، چون آنها همیشه تز استقلال قهرمانی می‌خواهند.

وی با اشاره به اینکه بازی‌های زیادی تا انتهای مسابقات لیگ برتر وجود دارد، یادآور شد: استقلال در ادامه رقابت‌ها به مشکل خواهد خورد، چون لیگ یک دوره بازی‌های فرسایشی است و نکونام به ابزار بیشتری تا پایان فصل نیاز دارد. بر همین اساس باید بازیکنان بزرگی را در اختیار داشته باشد. هر چند مشکلاتی وجود دارد و این کار مقدور نیست، تا تیم تقویت شود.

*رقابت در لیگ ایران اصلاً عادلانه‌ نیست

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه هر تیم مدعی باید نیمکت قدرتمندی داشته باشد، بیان کرد: استقلال شانس قهرمانی دارد، اما نمی‌توانیم خودمان را فریب بدهیم، آیا این تیم با این نیمکت ضعیف می‌تواند با تیم‌هایی که باانگیزه مقابلش صف‌آرایی می‌کنند دوام بیاورد؟ اگر استقلال یکی از بازیکنانش را در طول فصل از دست بدهد، دیگر نفری برای جایگزینی ندارد. آیا این پیروزی‌ها در هفته‌های بعد هم خواهد بود؟

کارشناس فوتبال در خصوص رقابت ناعادلانه‌ بین استقلال و پرسپولیس، تاکید کرد: رقابت برای قهرمانی در باشگاه‌های ایران اصلاً عادلانه‌ نیست و اختلاف زیادی بین تیم‌ها وجود دارد. چطور ممکن است، دو تیم زیر نظر وزارت ورزش باشند و دو راه متفاوت با یکدیگر را بروند؟ پرسپولیس بدون هیچ نگرانی و باآرامش شاکله فصل قبل خودش را حفظ می‌کند و برای قهرمانی بسته شد. حتی مدافع گرجستانی که فصل قبل در ترکیب اصلی حضور داشت، این فصل روی نیمکت قرار دارد. اما استقلال نتوانست بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنانش را برای حضور در این فصل مسابقات نگه دارد؟ مشخص است که مدیر دلسوز برای باشگاه استقلال وجود ندارد. مشکلات استقلال واقعاً خیلی جالب است و از روز اول نمی‌خواستند اتفاق خوبی برایش بیفتد.

*بازی بدون تماشاگر مثل تمرین است

بیانی در مورد برگزاری بدون تماشاگر دیدار هفته دوم استقلال و ملوان در ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: فوتبال بدون تماشاگر جذابیتی ندارد، چون تماشاگران با تشویق‌شان بازیکنان را تحریک می‌کنند تا با توان بیشتری در زمین حرکت کنند. طبیعی است بازی بدون تماشاگر مثل تمرین می‌ماند و تیم ملوان از این شرایط کمال استفاده را خواهد برد. ضمناً برگزاری بدون تماشاگر بازی‌های استقلال نیز به مشکلات این فصل خواهد افزود و استقلال نمی‌تواند از این امتیاز بهره ببرد. مسئولان ورزشگاه آزادی این همه زمان داشتند و برنامه‌ریزی کردند که استادیوم را تعمیر و بازسازی کنند. سال قبل حداقل اجازه حضور نیمی از تماشاگران را در ورزشگاه می‌دانند که امسال این کار را هم انجام ندادند.

#شاهین بیانی #پیشکسوت استقلال
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها