89726
درخشان: بازی با تک مهاجم روش خوبی برای پرسپولیس نیست/ با یک دیدار نمی‌شود عملکرد زاهدی را قضاوت کرد
22 مرداد 1402 13:43
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس به جز زاهدی به یک فوروارد دیگر در خط حمله نیاز دارد و اگر این خرید انجام ندهد یک نقطه کور در خط حمله وجود دارد.

روزنامه گل

حمید درخشان ، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: در بازی اول هنوز تیم‌ها در شرایط اصلی خودشان جا نیفتاده‌اند و شکل نگرفتند. از طرفی بازیکنان زیر فشار بدنسازی بوده‌اند و خیلی نمی‌شود روی نتایج هفته اول حساب کرد. به همین دلایل دیدار پرسپولیس و آلومینیوم هم بازی جذاب و خوبی نبود. در نیمه اول پرسپولیس خوب بازی کرد، اما در نیمه دوم احتیاط کرد تا از گل زده‌اش محافظت کند.

وی افزود: در مجموعِ جریان بازی نیز بازیکنان اشتباهاتی داشتند که علتش فشار روی بدن آنهاست. عضله و عصب با هم هماهنگ نشده، اما در بازی‌های بعدی بهتر می‌شود. یک سری اشکالات نیز وجود داشت که نفرات خط هافبک و حمله زیاد با یکدیگر هماهنگ نبودند. در مجموع کسب ۳ امتیاز برای شروع برای پرسپولیس خیلی مهم بود تا تیم را از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دهد.

*پرسپولیس به جز زاهدی به یک فوروارد دیگر نیاز دارد

کارشناس فوتبال در مورد عملکرد شهاب زاهدی در دیدار با آلومینیوم اراک بیان کرد: زاهدی بازیکن خوبی است و با انجام یک بازی نمی‌شود در مورد عملکرد او قضاوت کرد. اما او باید در شرایط خوبی باشد تا کادر فنی بتواند از توانایی‌هایش استفاده کند. ضمناً پرسپولیس به جز زاهدی به یک فوروارد دیگر در خط حمله نیاز دارد و اگر این خرید انجام نشود نقطه کوری در خط حمله وجود دارد و ممکن است به ضررشان تمام شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره استفاده از تک مهاجم در ترکیب این تیم تاکید کرد: بازی با تک مهاجم برای پرسپولیس رویه خوبی نیست و امکان دارد گرفتار شود. تیمی که قرار است در لیگ قهرمانان شرکت کند باید دو فوروارد داشته باشد، چون امکان دارد بازیکنی با مصدومیت یا محرومیت مواجه شود. حتماً گل‌محمدی روی این موارد فکر کرده و امیدوارم مهاجم مورد نظرش نیز خریداری شود.

*فوتبال بدون تماشاگر مرده است

درخشان در پاسخ به این سوال که آیا گل پرسپولیس به آلومینیوم آفساید بود، تصریح کرد: گل صحیح زده شد و آفسایدی در کار نبود، اما باید فدراسیون تلاش کند سیستم VAR را بیاورد تا فشار مضاعفی که روی داوران وجود دارد با دیدن صحنه‌ها برداشته شود. با ورود کمک داور ویدیویی به طور حتم شبهات پاک خواهد شد و دیگر حرف و حدیثی پیش نمی‌آید.

وی در مورد عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: فوتبال بدون تماشاگر مرده است، باید این روح زنده بماند و بازی‌ها هیجان داشته باشد. فدراسیون فوتبال باید با اتخاذ تدابیری مشکل حضور تماشاگران را حل کند. امیدوارم در هفته دوم لیگ برتر طرفداران تیم‌ها در استادیوم‌ها حضور پیدا کنند و بازی‌ها را از نزدیک ببینند.

*تراکتور در ورزشگاه خانگی‌اش به دنبال گرفتن هر ۳ امتیاز است

کارشناس فوتبال در خصوص دیدار پرسپولیس با تراکتور در تبریز خاطرنشان کرد: به طور حتم پرسپولیس در تبریز بازی سختی را با تراکتور خواهد داشت. چون این تیم در هفته اول به سپاهان باخت و در ورزشگاه خانگی‌اش به دنبال گرفتن هر ۳ امتیاز است.

#حمید درخشان #پیشکسوت پرسپولیس #پرسپولیس
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها