در اردوی تیم ملی چه اتفاقاتی رخ داد؟
89599
شیشلیک، عامل اختلاف والیبالی‌ها!
19 مرداد 1402 10:46
بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا درحالی از ۲۸ مردادماه تا چهارم شهریور در ارومیه برگزار می‌شود که از حساسیت فوق العاده‌ای برای تیم ملی برخوردار است.

روزنامه گل

روزنامه گل / بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا درحالی از ۲۸ مردادماه تا چهارم شهریور در ارومیه برگزار می‌شود که از حساسیت فوق العاده‌ای برای تیم ملی برخوردار است. با توجه به اینکه قهرمان این رقابت‌ها جواز حضور در المپیک را بدست می‌آورد، شاگردان بهروز عطایی تمام تلاش خود را برای نگه داشتن جام در ایران بکار خواهند بست ولی برای رسیدن به این مهم باید از سد بسیار محکمی به نام ژاپن بگذرند.

در این شرایط که قهرمانی آسیا هدف اصلی والیبالیست‌های ایرانی است، اخیرا حواشی‌ عجیبی بوجود آمده. کاروان تیم ملی دو هفته زودتر به ارومیه رفته تا برای این رویداد مهم آماده شود ولی انتشار استوری انتقادی از سوی محمد موسوی کاپیتان تیم ملی نسبت به امکانات هتل محل اقامت آنها، مشخص کرده که اوضاع آنطور که باید خوب نیست.

اما شنیده‌ها حاکی از آن دارد که اعتراض ملی پوشان نه به امکانات هتل که به برنامه تغذیه‌ای شان بوده است. گویا آنها در برنامه غذایی ۶ روز ابتدایی‌شان، درخواست ۸ وعده کباب شیشلیک داشته‌اند که طبق برآورد مدیریت، یک هزینه نجومی را روی دست فدراسیون می‌گذارد. به همین دلیل هم داورزنی به کنایه خطاب به بازیکنان گفته که نگران نقرس گرفتن آنهاست! همین برخورد و عدم استجابت فدراسیون به درخواست ملی پوشان سبب دلخوری آنها شده و چند پرس شیشلیک، اینگونه اردوی تیم‌ملی را بهم ریخته است. یعنی تا این اندازه چند وعده غذایی فوق، گران است که پرداخت پول بابت آن غیر منطقی باشد؟ عجب وضعیتی دارد این تیم ملی مدعی در قاره!

#والیبال
تازه ترین خبرها