اعتراض جواد برای سربلندی استقلال است
89489
شاهین بیانی: هواداران باید به نکونام زمان بدهند
17 مرداد 1402 15:15
مدافع ملی پوش سابق استقلال درباره شرایط آبی پوشان در کمتر از یک هفته تا شروع لیگ گفت: خوشبختانه استقلال در حال کامل شدن است، با اضافه شدن یک تمرین دهنده خوب و یک بدنساز و چند بازیکنی که قرار است ظرف یکی دو روز آینده به استقلال بپیوندند، شرایط آبی‌پوشان بهتر می‌شود. به نظرم باید هرچه زودتر بازیکنان مورد نیاز تیم جذب شوند.

روزنامه گل

روزنامه گل / مدافع ملی پوش سابق استقلال درباره شرایط آبی پوشان در کمتر از یک هفته تا شروع لیگ گفت: خوشبختانه استقلال در حال کامل شدن است، با اضافه شدن یک تمرین دهنده خوب و یک بدنساز و چند بازیکنی که قرار است ظرف یکی دو روز آینده به استقلال بپیوندند، شرایط آبی‌پوشان بهتر می‌شود. به نظرم باید هرچه زودتر بازیکنان مورد نیاز تیم جذب شوند.

شاهین بیانی درباره اینکه آیا استقلال با نکونام موفق می‌شود یا خیرگفت: نکونام مربی جوان و با تجربه‌ای است. سال‌ها حضور در فوتبال اروپا به او تجربه گرانبهایی داده و اعتقاد دارم می‌تواند موفق باشد اما باید تا آخرین بازی پایان فصل هوشیار بوده و مراقب حاشیه و حاشیه‌سازان باشد. خیلی‌ها نمی‌خواهند استقلال با نکونام موفق باشد بنابراین کار برای او سخت است. البته مدیریت هم باید از سرمربی تیمش حمایت کند. اگر اعتراض می کند نگران تیم و نتایج است که کام هوادارن تلخ نشود. تیم شرایط سختی دارد باید فرصت دهند مطمنا این تیم خوب می شود.

#استقلال #جواد نکونام #لیگ برتر
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها