یک یادآوری به بهروز رهبری‌فرد
89293
قهرمانی حذفی هم کار «عمه‌ات» بود!
13 مرداد 1402 20:35
اوایل دهه90 و در سال‌هایی که علی دایی 2بار پشت سر هم پرسپولیس را قهرمان جام حذفی کرد، باز هم رهبری‌فرد شاکی بود و می‌گفت: «عمه من هم می‌تواند جام حذفی را بیاورد.»

روزنامه گل

روزنامه گل- مهرداد شیری

این بهروز رهبری‌فرد هم پدیده جالبی است. او که در دوران بازی خیلی پرشروشور بود، این خاصیت را در روزهای بازنشستگی هم حفظ کرده و خیلی مواقع مصاحبه‌های «تیتر خور» انجام می‌دهد. رهبری‌فرد در مورد قهرمانی سرخپوشان در فصل گذشته گفته: «پرسپولیس با گران‌ترین تیم تاریخ برای قهرمانی در لیگ برتر شق‌القمر نکرد.» خوب یادمان هست اوایل دهه90 و در سال‌هایی که علی دایی 2بار پشت سر هم پرسپولیس را قهرمان جام حذفی کرد، باز هم رهبری‌فرد شاکی بود و می‌گفت: «عمه من هم می‌تواند جام حذفی را بیاورد.» هرچند بعد از آن تا سال‌ها پرسپولیس حتی موفق به فتح همین عنوان هم نشد.

حالا واکنش رهبری‌فرد به قهرمانی لیگ هم همین است و‌ ای بسا اگر قرمزها فاتح لیگ قهرمانان آسیا بشوند هم بهروز چنین حرف‌هایی بزند. خب برادر؛ چه کار کنند شما راضی شوی؟ قهرمان دنیا شوند خوب است؟ مطمئنیم اگر سرخپوشان قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان را جشن بگیرند، باز شما یک بهانه‌ای خواهی داشت. هر بار هم می‌گویی مثل یحیی گل‌محمدی راه پیشرفت را بلد نبودی؛ خب لااقل بگو این راه پیشرفت کذایی چیست تا ما هم بدانیم!


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها