همینطوری هم سوژه خنده هستیم
86994
جام رفع تکلیف!
04 مرداد 1402 16:05
بنا به اعلام سازمان لیگ، قرار است کاپ قهرمانی پرسپولیس در مسابقات سوپرجام، در حاشیه بازی هفته اول این تیم برابر آلومینیوم اراک به سرخپوشان اعطا شود.

روزنامه گل


به این ترتیب پرسپولیس در فصل بیست‌وسوم حتی پیش از این که درست و حسابی عرق کند نخستین جامش را بالای سر خواهد برد که این معجزه، فقط در سایه درایت مدیران خردمند و پرتوان فوتبال ایران عملی شده است! طی یک قانون منحصر به فرد و استثنایی، هر تیمی که در فوتبال ایران موفق به دبل شود یا قهرمانی‌های دوگانه لیگ و حذفی را به‌دست بیاورد به‌طور خودکار فاتح سوپرجام هم خواهد شد؛ بر همین اساس پرسپولیس بعد از فصل هجدهم، برای دومین بار بدون انجام بازی جام می‌برد که واقعا چیز غریبی است.

همه جای دنیا برای تعیین تکلیف یک جام، با شور و حرارت فراوان بازی می‌گذارند و ترتیبی می‌دهند که مردم نهایت لذت را ببرند و همزمان سود مالی قابل توجهی هم به دست بیاید. در ایران اما به مسابقات و جام‌های مختلف فقط به چشم «رفع تکلیف» نگاه می‌شود. تنها دنبال این هستند که هر چه سریع‌تر شر کار را بکنند برود پی کارش، ولو اگر قرار باشد جامی را بدون برگزاری بازی به تیمی بدهند! امیدواریم این قانون زودتر تغییر کند. فوتبال ما حتی بدون این مقررات من‌درآوردی هم به اندازه کافی سوژه خنده هست!

#سوپر جام #پرسپولیس #سرمقاله #اختصاصی گل #فدراسیون فوتبال
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها