وضعیت آبی‌ها در فوتبال حرفه‌ای دنیا بی‌سابقه است
84814
اکبری: جنگ استقلال با هیولای درون تمامی ندارد!
03 مرداد 1402 14:10
    یدالله اکبری پیشکسوت استقلال می‌گوید رفتار جواد نکونام برای آگاه سازی طرفداران از اتفاقات باشگاه به موقع بود.

روزنامه گل

مشروح صحبت‌های با گل اکبری درباره وضعیت آبی‌ها را می‌خوانید:

وضعیت استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

استقلال کمی از آن شرایط سخت چند هفته پیش بیرون آمده و حالا تا حدودی آرامش به اردوی این تیم بازگشته و این جای امیدواری است که این روند تا شروع لیگ ادامه پیدا کند و استقلال بتواند شروعی خوبی داشته باشد اگرچه سخت است.

از نقل و انتقالات تابستانی رضایت دارید؟

استقلال نتوانست بخاطر سنگ اندازی برخی آقایان بازیکنان مورد نظرش را جذب کند، آبی‌ها حتی نتوانستند یک اردوی آماده سازی در تهران هم داشته باشند و حالا باید با انجام چند بازی تدارکاتی خود را آماده شروع لیگ کنند که این در فوتبال دنیا بی‌سابقه است و فکر می‌کنم استقلال برای اولین بار آن را تجربه می کند.

جواد نکونام از وضعیتی که استقلال با آن دست و پنجه نرم می‌کند گلایه دارد.

متاسفانه استقلال سال‌هاست که با هیولای درون می‌جنگد و این جنگ تمامی ندارد. این افراد به دنبال این هستند تا دوست و شریک تجاری خود را به استقلال بیاورند. آن‌ها دلشان برای استقلال نمی‌سوزد و بیشتر دنبال پر کردن جیب خودشان هستند و حاضرند استقلال را نابود کنند تا به اهدافشان دست پیدا کنند.

از رفتار نکونام حمایت می‌کنید؟

بله، سرمربی استقلال هوشیارانه عمل کرد و قبل از اینکه اتفاقی بیفتد هواداران از را از نیت آقایان آگاه کرد و اجازه نداد که دشمنان استقلال به هدفشان برسند، هواداران استقلال هم که این روزها در کنار سرمربی‌شان هستند عملکرد خوبی در قبال صحبت‌های نکونام داشتند و هم خیانتکاران را رسوا کردند و همچنان از نکونام حمایت کردند. متاسفانه به دلیل کار شکنی در پرداخت پول باشکاه نتوانست تعداد زیادی از بازیکنانی که مورد نظر کادر فنی بودند جذب کند و این موضوع ضربه بدی به تیم زد اما در چند روز گذشته چند بازیکن به جمع آبی پوشان اضافه شدند.

#استقلال #اختصاصی گل #مصاحبه #پیشکسوت استقلال #یدالله اکبری
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها