84658
داستان یک بی‌وفایی
29 تير 1402 00:02
وضعیت ژوائو فلیکس در اتلتیکو بغرنج شده است. 

روزنامه گل

اتلتیکو مادرید سال ۲۰۱۹ ژائو فلیکس را قراردادی هفت ساله به ارزش ۱۲۶ میلیون یورو از بنفیکا به خدمت گرفت. این یعنی گران ترین خرید تاریخ باشگاهی که معمولا به بازیکن سازی بیشتر شهره است تا خرید ستاره. این مهاجم پرتغالی هرگز موفق نشد به اندازه هزینه خود برای باشگاه مادریدی تاثیرگذار باشد و در نهایت نیم فصل گذشته با انتقالی قرضی به چلسی پیوست. فلیکس با پایان قراردادش با چلسی به اتلتیکو مادرید بازگشته اما آینده او همچنان نامشخص است. در پیش فصل صحبت هایی مبنی بر اختلاف فلیکس و دیگو سیمئونه به گوض می رسید که رئیس باشگاه آن را تکذیب کرد. اما مصاحبه اخیر ستاره پرتغالی آب سردی بود بر پیکر هواداران این تیم.
جایی برای خائن نیست
مهاجم 23 ساله باشگاه اتلتیکو مادرید در مصاحبه‌ای جالب‌توجه با فابریتزیو رومانو از علاقه به تیم بارسلونا گفته و اظهار داشته که از کودکی رویای بازی در این تیم را داشته است: من دوست دارم برای بارسا بازی کنم. بارسلونا همیشه انتخاب اولم بوده و دوست دارم به این تیم بپیوندم. از کودکی همیشه رویای بازی در این تیم را داشتم. اگر این اتفاق بیفتند و به بارسلونا بپیوندم، برایم مثل یک رویا خواهد بود. همین حرف موجب شد تا تمام ارکان باشکاه علیه او موضع بگیرند. اتلتیکو مادرید هیچ اجازه‌ای به ژائو فلیکس برای انجام چنین مصاحبه‌ای نداده بود. سران اتلتیکو در حالی که این رفتار او را یک استراتژی برای جدایی از این باشگاه در نظر گرفته‌اند و از دست بازیکن خود بسیار خشمگین هستند، این عصبانیت‌شان را به ژرژ مندس ایجنت فلیکس هم منتقل کرده‌اند. باشگاه مادریدی درباره این موضوع اعلام کرد: «ایجنت فلیکس می‌داند برای جدایی موکلش باید چه شرایطی فراهم شود و چیز بیش‌تری برای اظهار نظر در این‌باره نداریم». در مادرید این اظهارات فلیکس را نشانه‌ای از عدم احترام او به باشگاه و حرفه‌ای نبودنش می‌بینند و فلیکس با چنین رفتاری، قوانین داخلی اتلتیکو را زیر پا گذاشته است. این اولین‌بار نیست که بازیکنانی که ایجنت‌شان ژرژ مندس است، دست به چنین اقدامی می‌زنند. کریستیانو رونالدو در سال 2009 و یک سال پیش از پیوستنش به رئال مادرید، در رفتار و مصاحبه‌ای مشابه گفته بود: «رویای من بازی در اسپانیا است. گاهی اوقات رویاهای شما محقق نمی‌شود اما من به رویا پردازی ادامه می‌دهم». یا هامس رودریگز در سال 2014 گفته بود: «با چشمانی بسته به مادرید خواهم رفت».
ژائو فلیکس به رویای خود می‌رسد؟
پس از این مصاحبه منابع خبری ادعا کردند اتلتیکو مادید اجازه انتقال ژائو فلیکس به بارسلونا را داده و این معامله امکان دارد در طول این هفته بسته شود. جذب این ستاره پرتغالی آرزوی دیرینه خوان لاپورتا است و اکنون کاتالان‌ها می‌دانند که توانایی مالی لازم برای جذب فلیکس را در یک انتقال قرضی همراه با بند خرید را دارند. گفتنی است از قرارداد فلیکس با اتلتیکو هنوز چهار سال دیگر باقی مانده است. درواقع حالا فلیکس هیچ طرفداری برای خود در مادرید ندارد. پس از این مصاحبه، صبر هواداران روخی بلانکو را لبریز شد تا با تخریب پلاک او در بیرون از واندا متروپولیتانو، ورزشگاه اختصاصی اتلتیکو مادرید اعتراض خود را به این بازیکن نشان دهند. همچنین بسیاری از بازیکنان نیز این صحبت ها را نشانه عدم حرفه ای گری او می دانند. با این وضعیت بهترین راه برای هر دو طرف جدایی ستاره کم فروغ ولی پرحاشیه پرتغالی است.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها