84557
روحیه ستاره والیبال: دردهای بدتر را هم تجربه کردم!
26 تير 1402 13:03
والیبالیست تیم ملی ایران بعد از تایید خبر دوری 6 ماهه‌اش به خاطر مصدومیت گفت: من دردهای بدتر و طولانی‌تر را هم تجربه کردم و وقت چند ساعت اول ناراحت بودم و می‌دانم در این اتفاق حتما صلاحی بوده است.

روزنامه گل

علی حاجی پور ملی پوش والیبال ایران که در بازی مقابل آرژانتین در لیگ ملت‌ها دچار آسیب دیدگی شد باید زانوی خود را به دلیل پارگی ACL زانو و مینیسیک به تیغ جراحان بسپارد.

حاجی پور با تایید این خبر که باید جراحی کند و ۶ ماه خانه نشین می‌شود گفت: کل ناراحتی من بابت این مصدومیت در یک روز خلاصه شد و تقریبا ۱۰-۱۲ ساعت طول کشید. من می‌دانستم که با چه مصدومیتی رو به رو شدم چرا که وقتی روی زمین فرود آمدم صدای زانویم را شنیدم اما بچه‌ها دلگرمی زیادی به من دادند و می‌گفتند چیزی نیست.

او ادامه داد: آسیب دیدگی جزو ورزش است و این آسیب می‌توانست برای هرورزشکار به جای من رخ دهد. هر اتفاقی می‌افتد حتما صلاح و حکمتی دارد و ان شاالله زودتر بگردیم و به والیبال کمک کنیم. من دردهای بدتر و طولانی‌تر از این را هم تجربه کردم و همان طور که گفتم ناراحتی من همان ساعات اولیه بود.

حاجی پور در پایان گفت: دکتر ترکمان MRI من را دید و تست‌های لازم را انجام داد. تمام رباط‌های پایم به جز ACL زانو سالم است و مینیسیک داخلی پا هم دچار آسیب دیدگی است. باید دو هفته استراحت کنم و دوباره چک کنم و بعد از آن وقت عمل مشخص شود.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها