84534
شکوری: قرار به معاوضه فلاح باشد دنبال ملی‌پوش یا ستاره سرشناس می‌رویم
25 تير 1402 17:13
قائم مقام باشگاه پیکان گفت: فوتبال به یک بیزینس تبدیل شده و اولویت ما برای حضور در بازار نقل و انتقالات، استفاده از علم تجارت فوتبال است.

روزنامه گل

ابراهیم شکوری در خصوص شایعات اخیر پیرامون معاوضه سامان فلاح کاپیتان تیم فوتبال این باشگاه با بازیکن تیم‌های دیگر، اظهار داشت: به هیچ عنوان بحث معاوضه بازیکنان ما با سایر تیم‌ها مطرح نبوده و این موضوع اصلا درست نیست. اگر قرار بر معاوضه هم باشد، بدون تردید به دنبال بازیکنان ملی‌پوش و ستاره‌های سرشناس لیگ می‌رویم نه اینکه هر بازیکنی را در پست دفاع آخر جذب کنیم. باشگاه پیکان کارخانه تولید بازیکن است. ما به معنای واقعی یک «باشگاه» هستیم و شرایط حرفه‌ای در فوتبال را رعایت می کنیم. در واقع فلاح دست‌آورد باشگاه ما به شمار می‌رود و می‌خواهیم محصول آکادمی‌مان را با بهترین شرایط و بالاترین قیمت ممکن بفروشیم. در این میان اما فقط نگاه اقتصادی نداریم بلکه هم منافع بازیکن را در نظر می‌گیریم و هم باشگاه.

وی ادامه داد: فوتبال به یک بیزینس تبدیل شده و در این بازار، احساسات جایی ندارد. اولویت ما برای حضور در این بازار، استفاده از علم تجارت فوتبال است. چیزی غیر از منافع بازیکن و باشگاه را در نظر نمی‌گیریم. متاسفانه با وجود آن که شفاف و به دور از تنش فعالیت می‌‎کنیم، باز هم شاهد برخی شایعات هستیم اما این شایعات نمی‌تواند ما را از مسیری که در حال ایجاد آن هستیم، دور کند.

عضو هیات مدیره و قائم مقام باشگاه پیکان تصریح کرد: نه تنها سامان فلاح، بلکه تعداد زیادی از بازیکنان ما در همین فصل با پرداخت مبلغ رضایتنامه از پیکان جدا شدند. هیچ گلایه‌ای از هیچ باشگاهی نداریم و برای همه اهالی فوتبال ایران آرزو موفقیت می‌کنیم. امیدواریم باشگاه پیکان بتواند مثل سال‌های گذشته، وظیفه خود در قبال کشف، پرورش و معرفی ستاره‌های جدید و جوان به تیم‌های ملی را به نحو احسن پشت سر بگذارد.

#سامان فلاح #پیکان
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها