84486
شهبازیان: اگر استقلال از بازیکنان جوان استفاده کند، نتیجه می‌گیرد/ نکونام می‌تواند این تیم را جمع کند
24 تير 1402 17:37
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد، تفاوت میان بازیکنان جوان و لیگ برتری، تنها فاکتور تجربه است.

روزنامه گل

سبو شهبازیان درباره شرایط این روزهای تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: وضعیت استقلال برای این فصل به دلیل تغییر و تحولات مدیریتی و جذب نشدن بازیکنان متفاوت بوده و کار برای جواد نکونام سخت شده است. من از تیم نوجوانان با نکونام بودم و خصوصیات اخلاقی‌اش را می‌شناسم. او تجربه‌های زیادی دارد و در شرایط سخت کار کرده است. امیدوارم نکونام بتواند تیم را جمع و جور کند و هر زمان که فرصت وجود دارد، بازیکنان مدنظرش را جذب کنند.

وی افزود: اگر به هر دلیلی امکان جذب بازیکن وجود ندارد، می‌توانند از بازیکنان آکادمی استفاده کنند. در بیشتر کشورهای دنیا از بازیکنان تیم‌های آکادمی استفاده می‌کنند، چون هیچ تفاوتی بین بازیکنان نیست و فقط بحث تجربه در میان است. قطعاً هر بازیکن جوانی جلوی تماشاگر بازی کند تجربه را به دست می‌آورد. جواد دوست قدیمی من است و اعتقاد دارم می‌تواند کار را جمع کند. هواداران استقلال هم حق دارند نگران باشند، ولی استفاده از بازیکنان جوان بهترین کار در مقطع فعلی است.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آیا شانسی برای قهرمانی این تیم قائل است یا نه، خاطر نشان کرد: هواداران همیشه انتظار قهرمانی دارند و به حق این انتظار وجود دارد. برعکس خیلی‌ها که می‌گویند استقلال با جذب نکردن مهره‌ها در نقل‌وانتقالات به مشکل می‌خورد، اعتقاد دارم اگر از بازیکنان جوان استفاده کنند، نتیجه می‌گیرند. دو سال در آکادمی استقلال بودم و می‌دانم تنها تفاوت بازیکن جوان با بازیکن لیگ برتری تجربه است. استقلال با جوان‌های بااستعدادی که دارد می‌تواند حتی قهرمان شود.

#پیشکسوت استقلال
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها