بازیکن از پرسپولیس هویت می‌گیرد برای همین همه‌چیز پول نیست
84334
درخشان: جای خالی کریم باقری به‌ شدت حس خواهد شد
19 تير 1402 21:16
آرش جعفری - سرمربی سابق پرسپولیس عقیده دارد پرسپولیس در نقل‌وانتقالات عملکرد بسیار خوبی داشته اما درعین‌حال هنوز در خط حمله نتوانسته یک مهاجم گلزن و باتجربه جذب کند.

روزنامه گل

حمید درخشان در خصوص اوضاع پرسپولیس در نقل‌وانتقالات گفت: بااینکه پرسپولیس دیرتر از سایر تیم‌ها وارد نقل‌وانتقالات شد اما موفق شد بر اساس نیازهایش بازیکنان خوبی جذب کند. اما درعین‌حال هنوز نتوانسته یک مهاجم خوب جذب کند. مسلماً سرمربی تیم درخواست جذب مهاجم تراز اول را به باشگاه داده برای همین باید منتظر باشیم تا ببینیم چه کسی را جذب خواهند کرد. البته در بین بازیکنان ایرانی مهاجم تاپ لولی وجود ندارد برای همین باید یک مهاجم خارجی خوب بخرند.

درخشان در ادامه با اشاره به اینکه مهاجم برزیلی فصل قبل اصلاً در حد پرسپولیس نبود گفت: متأسفانه فصل قبل یک مهاجم برزیلی خریدند که اصلاً خوب نبود برای همین باید در خرید مهاجم خارجی دقت عمل داشته باشند تا مثل او نشود. پریرا خیلی ضعیف بود من نمی‌دانم چطور در جی لیگ ژاپن بازی می‌کرد.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد حضور شهاب زاهدی گفت: شهاب زاهدی مهاجم خوبی است او شاگرد خود من بود و درعین‌حال جوانی بازی‌های خوبی برای پرسپولیس انجام می‌داد . او بعد از پرسپولیس راهی اروپا شد و چند سال در تیم‌های مختلف بازی کرد که عملکرد خوبی هم داشت حالا باتجربه‌ای که کسب کرده مسلماً می‌تواند به پرسپولیس کمک کرده و بخش از مشکل خط حمله را حل کند.

درخشان در ادامه در خصوص موضع کریم باقری گفت: کریم از اسطوره‌های باشگاه است و در این چند سال در کادرفنی حضوری مؤثر و تأثیرگذار داشته است . من واقعاً نمی‌دانم چرا او را این‌قدر راحت و بدون دلیل منطقی کنار گذاشتند. کریم باقری به غیر بحث فنی در تیم که تأثیرگذار بود، شخصیت دوست‌داشتنی هم داشت و دارد. جای کریم در تیم خالی است و باشگاه باید تلاش کند او را برگرداند. شما مطمئن باشید جای خالی کریم در تیم حس خواهد شد.

حمید درخشان در خصوص حضور مسعود ریگی در پرسپولیس گفت: مسعود بازیکن بسیار خوبی است در استقلال و سپاهان جزو بازیکنان تأثیرگذار بود. مطمنا یحیی برای او در خط هافبک برنامه خاصی دارد و می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

درخشان در خصوص تراکم خط هافبک گفت: پرسپولیس باید در آسیا و لیگ حضوری قدرتمند داشته باشد برای همین باید یک نیمکت قوی داشته باشد. برای همین تراکم معنی ندارد.

درخشان در خصوص رفتن عیسی آل کثیر به سپاهان یا گل‌گهر به خاطر پول بیشتر گفت: بازیکن مختار است برای آینده خودش تصمیم بگیرد. اما او باید بدان پرسپولیس دو بار پای او ایستاد . یک‌بار محروم شد و به باشگاه ضربه زد و یک‌بار هم با مصدومیت باعث شد تیم دچار مشکل شود. بازیکن باید یک پیشنهاد معقول بدهد. هر بازیکنی یک ارزشی دارد. مسلماً باشگاه به او پیشنهاد کمی نداده و بر اساس ارزشی که داشت به او پیشنهاد دادند. حالا سپاهان پول بیشتری به او می‌دهد برود مشکلی نیست. حتماً جایگزین خوبی برای او پیدا می‌کنند. بازیکنی که به خاطر پول می‌خواهد از پرسپولیس برود همان بهتر که برود . در پرسپولیس همه‌چیز پول نیست . شما باید عشق و تعصب داشته باشید. در ثانی پرسپولیس به شما هویت می‌دهد و همه شمارا می‌شناسند اما در تیم دیگر این‌طوری نیست.

درخشان در مورد رفتن کامیابی نیا و اینکه باشگاه بدرقه مناسبی از او نداشته است گفت: ببینید کمال بازیکن بسیار خوبی و بزرگی بود و قابل‌احترام است اما کمال خداحافظی نکرد که برای او مراسم خاصی بگیرند. او از پرسپولیس به یک تیم دیگری رفته تا فوتبالش را ادامه دهد. اگر از فوتبال خداحافظی می‌کرد باید برای او مراسم خیلی خوبی می‌گرفتند. اما درعین‌حال معتقدم او می‌توانست بهتر جدا شود و با احترام بیشتری با او برخورد می‌کردند.

#حمید درخشان #پیشکسوت پرسپولیس #پرسپولیس
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها