بازیکن پولکی به درد پرسپولیس نمی‌خورد همان بهتر که برود
84333
کرمانی مقدم: کریم ستون تیم است نباشد کار سخت می‌شود
19 تير 1402 21:12
آرش جعفری - هافبک ملی‌پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد، پرسپولیس شروع خوبی در نقل‌وانتقالات داشته است و امیدوار است با همین فرمان با خرید چند بازیکن خوب دیگر برای حضور در لیگ آماده شود.

روزنامه گل

مرتضی کرمانی مقدم در ابتدا با اشاره به حضور خوب پرسپولیس در نقل‌وانتقالات گفت: پرسپولیس نقل‌وانتقالات را بسیار خوب شروع کرد و باید بگویم تا به الان بازیکنان خوبی گرفته است و تا آنجا که می‌دانم قرار است یکی دو بازیکن خوب دیگر هم بگیرد. اما درعین‌حال باید بگویم در خط حمله ما به یک مهاجم گلزن احتیاج داریم

کرمانی مقدم در خصوص اینکه مهاجم خوب ایرانی در لیگ باقی نمانده گفت: ایرانی و خارجی مهم نیست . مهم این است که مهاجم موردنظر خوب و گلزن باشد. به نظر من اگر مهاجم خارجی خوب بگیرند که خیلی بهتر است اما مثل این برزیلی که آمد نباشد.

مقدم در ادامه در واکنش به خبر رفتن آل کثیر از پرسپولیس و عدم توافق او به خاطر مسائل مالی و پیشنهاد بالایی که به باشگاه داده است گفت: پول خوب است اما همه‌چیز پول نیست. زمان ما یادم نمی‌رود اگر قرار بود بازیکنی که به پرسپولیس بیاید باید اول پول می‌داد. این پول برای عشق و تعصب به پیراهن قرمز پرسپولیس بود. پیراهن پرسپولیس خیلی ارزش دارد و کسی که می‌خواهد این پیراهن را بپوشد باید بداند که چه پیراهنی می‌پوشد و بداند ساده این پیراهن به دست نمی‌آید. بعداً در ادامه از پرسپولیس پول هم می‌گرفت. درواقع بازیکن ابتدا باید برادری‌اش و عشق و تعصبش را ثابت می‌کرد. اما الان متأسفانه بازیکنان اول می‌گویند 30 میلیارد بدهید تا بیایم! همه‌چیز پول نیست . تعصب در فوتبال مرده است. متأسفانه بازیکنان تمدیدی هم همین‌طور شده‌اند. بازیکن باید پول بگیرد اما باید معقول باشد نه اینکه رقم‌های آن‌چنانی بخواهد.

به خدا وقتی من از قطر به ایران برگشتم باشگاه بهمن به من 10 میلیون و یک ماشین اپل می‌داد تا برای این تیم بازی کنم. اما من با دو میلیون به پرسپولیس برگشتم. به خدا 2 میلیون را هم عابدینی خرد خرد به ما داد و معلوم نشد که چطوری آن 2 میلیون را گرفتیم. آن موقع با آن 10 میلیون می‌توانستم 6 تا خانه بخرم اما به خاطر هوادار و عشق و تعصب به باشگاه پرسپولیس به بهمن نرفتم.

کرمانی مقدم در ادامه به موضع بیرانوند اشاره کرد و گفت: از دست بیرانوند هنوز ناراحت هستم. او همشهری من است ولی کارش خوب نبود. خدا را شکر برگشت و من مطمئن هستم او جبران می‌کند. اما نباید برای پرسپولیس شرط و شروط مالی گذاشت.

کرمانی مقدم در ادامه در مورد شهاب زاهدی گفت: شهاب زاهدی بازیکن بسیار خوبی است او از آکادمی پرسپولیس شروع کرد و بعد به اروپا رفت و حالا باتجربه‌ای که کسب کرده می‌تواند به تیم کمک کند. امیدوارم او بتواند همان‌قدر که در اروپا خوب بود در پرسپولیس هم خوب باشد. چون بازی در پرسپولیس خیلی فرق می‌کند. شما ببینید رضا اسدی در اروپا و باشگاه‌های قبلی‌اش خوب بود اما در پرسپولیس خوب نبود. اما باز از پرسپولیس رفت خوب شد. شما در پرسپولیس اگر تلاش کنید می‌توانید به تیم ملی برسید ولی اگر خوب نباشید فوتبالتان از بین می‌رود چون بازی در این تیم خیلی سخت است و شرایط ویژه دارد.

کرمانی مقدم در مورد رفتن کریم باقری گفت: من نمی‌دانم علت رفتن کریم چیست اما هر چه که هست خوب نیست. من عقیده دارم بازیکنان و یحیی و افشین باید پشت او بایستند و خواستار بازگشت او شوند. کریم برای پرسپولیس خیلی زحمت‌کشیده و از ستون‌های اصلی تیم است. شما مطمئن باشید پرسپولیس بدون او کار سختی خواهد داشت. بازهم می‌گویم باید برای برگشت او تلاش کنند تا حتماً به تیم برگردد.

#مرتضی کرمانی مقدم #پیشکسوت پرسپولیس #پرسپولیس
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها