84273
آخرین وضعیت نساجی برای جذب فرشید اسماعیلی، بازیکن خارجی، بودجه و اردوی ترکیه
18 تير 1402 19:19
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در مورد شرایط این باشگاه برای فصل پیش رو به صحبت پرداخت.

روزنامه گل

صادق درودگر در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ برتر در مورد جذب بازیکن برای نساجی اظهار داشت: یک بازیکن برزیلی جذب کرده ایم و سه شنبه به ایران می آید و یک بازیکن دیگر هم می آوریم. با این وجود هنوز جای زیادی برای یارگیری داریم.

وی در مورد اینکه ورزشگاه میزبان شما مشخص شده است یا خیر، گفت: ورزشگاه آزادی میزبان بازی های ما است و امروز قراردادش را بستیم، اما نکته قابل توجه اینکه اگر نتوانیم VAR داشته باشیم، میزبانی ما به خارج از کشور منتقل می شود.

وی در مورد اردوی این تیم در ترکیه گفت: دو بازی تدارک دیده شده است و اگر بازی سوم هم قطعی شود، می رویم، در غیر اینصورت نه. سعی کردیم تیم مان را اقتصادی و با برنامه ببندیم. رحمتی و کادرفنی اش هم به شدت تلاش و کمک می کنند. در لیگ قهرمانان و لیگ برتر هم با قدرت حاضر خواهیم شد.

مدیرعامل نساجی در مورد جذب فرشید اسماعیلی گفت: مذاکراتی را با این بازیکن داشتیم و امیدوارم به سرانجام برسد چون او بازیکن بسیار با کیفیتی است و می تواند به درد ما بخورد. البته قراردادها ما مشخص است و نمی توانیم از آن خارج شویم.

وی در مورد اینکه شکوری، معاون پیکان گفته است می خواهند 50 میلیارد هزینه کنند و آیا برای نساجی هم همین مبلغ است، گفت: خیر، این حدود نیست. ما با تمام هزینه ها و قراردادها سه برابر این مبلغ است.

درودگر در مورد اینکه حالا خودش مدیرعامل است و اینکه باشگاه ها تا چه اندازه از سازمان لیگ درآمد داشته اند، عنوان کرد: تقریبا شاید 5 درصد حق خود را گرفته اند، اما باید شرایط به گونه ای باشد که حق پخش، کپی رایت و تبلیغات موثر نه اینکه چند پارچه باشد و یک باشگاه بخواهد تبلیغات را برای خودش بگیرد و همه لیگ را خراب کند.

وی در مورد اینکه منظورتان استقلال است یا خیر، گفت: من فقط این را می‌دانم که تبلیغات لیگ باید یکپارچه به صورت انحصاری به فروش می رسد. از همه مهمتر اینکه مجلس نسبت به تصویب حق پخش اقدام کند.

مدیرعامل نساجی در مورد وضعیت ایوب کلانتری گفت: او قهر نکرده بود، اما از اردو خارج شده بود و امروز توافق کردیم که جدا شود و به احتمال زیاد به هوادار خواهد رفت.

#نساجی مازندران
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها