اسدی از دست استقلال رفت، شاید کنعانی هم از کف پرسپولیس برود
84066
سرخابی‌ها پاسوز بیرو؟
13 تير 1402 19:51
شاهین طهرانی - این بیم وجود دارد که پرسپولیس و استقلال آنقدر داستان بیرانوند را کش بدهند که در نهایت از بقیه کارهای‌شان باز بمانند و در این فقره هم چیزی گیرشان نیاید.

روزنامه گل

روزنامه گل- در شرایطی که پرسپولیس و استقلال طی روزهای گذشته حداکثر تمرکز خود را روی تعیین تکلیف علیرضا بیرانوند گذاشته‌اند، به نظر می‌رسد این رویه برای آنها تلفات و هزینه‌های زیادی به همراه داشته است. وقتی همه مدیران دو باشگاه پرهوادار مملکت درگیر یک بازیکن شده‌اند، فرصت خوبی است تا بقیه رقبا خودشان را ببندند و تقویت کنند. در درجه اول به نظر می‌رسد برنده بزرگ این ماجرا باشگاه سپاهان بوده باشد؛ تیمی که در ادامه خریدهای پرسروصدای تابستانی‌اش، موفق شد رضا اسدی را هم بگیرد. اسدی بازیکنی بود که گفته می‌شد مد نظر هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال قرار دارد و مخصوصا به آبی‌ها نزدیک به نظر می‌رسید، اما امروز استقلال در وضعی نیست که به چیزی غیر از بیرانوند فکر کند!

همین اتفاق برای پرسپولیس هم مساله‌ساز شده و دست‌کم تا غروب سه‌شنبه اینطور به نظر می‌رسد که شاید محمدحسین کنعانی‌زادگان هم از دست سرخپوشان بلغزد و برود. اصلا فلسفه این که پرسپولیس شجاع خلیل‌زاده را نخواست این بود که کنعانی را در دسترس می‌دید، اما عدم تمرکز پرسپولیس ممکن است فرصت جذب این بازیکن را از بین ببرد. بقیه هم بیکار نیستند و به عنوان مثال باشگاه تراکتور از لالیگای اسپانیا بازیکن خریده است. این بیم وجود دارد که پرسپولیس و استقلال آنقدر داستان بیرانوند را کش بدهند که در نهایت از بقیه کارهای‌شان باز بمانند و در این فقره هم چیزی گیرشان نیاید.

#شاهین طهرانی
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها