در مورد مظلوم‌نمایی امثال پروین و قلعه‌نویی
84021
بمیرم برای سختی کارتان!
12 تير 1402 19:50
این حرف‌هایی که شما می‌زنید بیشتر برازنده گلوی یک کارگر خسته معدن باشد که این همه کار می‌کند و آخرش هم شرمنده زن و بچه است...

روزنامه گل

روزنامه گل- مهرداد شیری

علی پروین از مهم‌ترین شخصیت‌های تاریخ فوتبال ایران است؛ یک بازیکن طراز اول و یک مربی موفق و پرافتخار. او چند سالی هست که از فوتبال فاصله گرفته و هر از گاهی که در مراسم فرعی حاضر می‌شود، اظهارنظرهایش به انتشار می‌رسد. پروین در تازه‌ترین مصاحبه‌اش گفته: «مربیگری بدترین شغل دنیاست.»

خب البته همه می‌دانیم که این حرفه چه دشواری‌هایی دارد و چطور آدم را پیر می‌کند، اما حتما با جاذبه‌های مالی و غیرمالی زیادی هم همراه است که اینقدر هوادار دارد. خود علی‌آقا تا میانه‌های لیگ پنجم و روزی که یک ورزشگاه علیه‌اش شعار نداده بودند نیمکت مربیگری را رها نکرد. خب اگر این همه سخت بود، چرا تا روزی به کار خود پافشاری کردید که آن همه جلال و جبروت بر باد برود؟

البته این فقط حرف علی پروین نیست و خیلی‌های دیگر هم از این لاف‌ها زده‌اند؛ مثل امیر قلعه‌نویی که زمانی گفته بود: «هر کسی را مادرش بخواهد نفرین کند باید بگوید برو مربی شو.» خودش اما سالیان سال است که بدون یک روز استراحت دو دستی به این شغل نفرینی چسبیده و الان هم سرمربی تیم ملی به شمار می‌رود! بمیرم برای سختی کارتان، اما شاید این حرف‌هایی که شما می‌زنید بیشتر برازنده گلوی یک کارگر خسته معدن باشد که این همه کار می‌کند و آخرش هم شرمنده زن و بچه است.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها