به جا مانده از اظهارنظر عجیب کی‌روش
83537
برای پول، پشتک هم می‌زند!
30 خرداد 1402 21:38
خب استاد اگر توهین نبوده، پس مرض داشتند مسابقه دوستانه‌ای را که تازه در آن از حریف هم جلو افتاده بودند را نیمه‌تمام بگذارند؟

روزنامه گل

روزنامه گل- این هفته یک اتفاق عجیب در دنیای فوتبال رخ داد؛ این که مسابقه دوستانه قطر و نیوزلند در اتریش نیمه‌تمام باقی ماند. نیوزلندی‌ها در حالی که نیمه اول را با یک گل به سود خود به پایان برده بودند، در وقت دوم حاضر نشدند به زمین بروند. فدراسیون فوتبال این کشور هم اطلاعیه داده و گفته یک بازیکن قطری به بازیکن آنها توهین نژادپرستانه کرده است. این روزها دنیای فوتبال در تسخیر اخبار عجیب و غریب در مورد رفتارهای نژادپرستانه است که گویا یکی از آنها هم در همین مسابقه رخ داده است؛ یک تاسف بزرگ.

نکته جالب اما به واکنش کارلوس کی‌روش مربوط می‌شود. سرمربی قطر گفته: «کسی توهین نژادپرستانه نشنیده است. این اتفاق توسط تیم ملی نیوزلند در دنیا بی‌سابقه است و فیفا باید به این اتفاق رسیدگی کند.» خب استاد اگر توهین نبوده، پس مرض داشتند مسابقه دوستانه‌ای را که تازه در آن از حریف هم جلو افتاده بودند را نیمه‌تمام بگذارند؟ یعنی به خاطر پول، هر چیزی می‌گویی؟ شما که از صحنه دور بودی و چیزی ندیدی؛ الان اگر جای سرمربی نیوزلند بودی هم همین را می‌گفتی؟ خب البته ما قبلا هم با این روحیه ممتاز سینیور کارلوس آشنا بودیم و می‌دانیم که اگر لازم باشد، به خاطر اسکناس پشتک هم می‌زند!


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها