یک احتمال در مورد مدیران استقلال و محرومیت ساپینتو
83146
ته دل‌شان راضی هستند؟
16 خرداد 1402 19:47
چه بسا حکم محرومیت او نوعی توفیق اجباری برای باشگاه باشد و آنها بتوانند به هواداران بگویند: «دیگر نمی‌شد کاری کرد. تمدید قرارداد ساپینتو به نفع ما نبود.»

روزنامه گل

روزنامه گل- بدون شک یکی از ماندگارترین صحنه‌های فینال جام‌حذفی، حرکات عجیب و غریب ریکاردو ساپینتو بعد از اخراج از روی نیمکت استقلال بود. مربی پرتغالی که البته در تمام طول فصل از این کارها کرده بود، در آخرین مسابقه هم نتوانست آرام بماند و مهم‌ترین ضربه را به منافع تیمش زد. در نهایت فدراسیون فوتبال هم به این پرونده ورود کرد و بالاخره یک حکم قاطع علیه ساپینتو داد. به این ترتیب مربی پرتغالی 4ماه محروم شده و این یعنی اگر او قراردادش را با استقلال تمدید کند، چیزی حدود نیم‌فصل قادر به نشستن روی نیمکت نیست. البته در ساعات اولیه پس از انتشار این خبر، باشگاه استقلال واکنش تندی به موضوع نشان داد و بیانیه پرطعنه و کنایه‌ای صادر کرد اما به‌طور کلی این فرضیه وجود دارد که شاید باشگاه زیاد هم از این رأی ناراحت نشده است.

به هر حال استقلالی‌ها برای تمدید قرارداد ساپینتو خیلی دست‌دست کردند و نهایتا از عملکرد این مربی در فینال جام‌حذفی هم راضی نبودند. مربی پرتغالی سعی کرد با انتشار یک نامه، توپ را توی زمین باشگاه بیندازد و فشار را روی شانه‌های مدیران استقلال افزایش بدهد اما حالا چه بسا حکم محرومیت او نوعی توفیق اجباری برای باشگاه باشد و آنها بتوانند به هواداران بگویند: «دیگر نمی‌شد کاری کرد. تمدید قرارداد ساپینتو به نفع ما نبود.»


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها