خدایا؛ «کینه» را از قلب‌مان پاک کن!
83145
کمی بیشتر از دعای کوروش کبیر
16 خرداد 1402 19:44
مثلا اینطور نباشد که اگر یک مربی 16سال پیش نتیجه نگرفته و از او انتقاد شده، هنوز بعد از 16سال به منتقدان یورش ببرد و طعنه و کنایه بزند

روزنامه گل

روزنامه گل- تیم ملی نوجوانان برای حضور در جام ملت‌های آسیا به تایلند اعزام شد. امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی بزرگسالان هم در مراسم بدرقه این تیم حضور داشت و البته دعای جالبی به نقل از پادشاه ایران باستان به زبان آورد: «دعایی مال کورش کبیر است که می‌گوید خدایا این مملکت را از دروغ، دشمن و خشکسالی محفوظ بدار و من هم یکی اضافه می‌کنم و می‌گویم ان‌شاءالله بخل و حسادت از این مملکت دور شود.»

انصافا مناجات زیبایی است که اگر برآورده شود، بخش بسیار بزرگی از مشکلات وطن حل خواهد شد. بخشی هم که خود قلعه‌نویی اضافه کرده قشنگ است. با این وجود حالا که اینطوری شد اجازه بدهید ما هم یک دعا به دعای کورش کبیر اضافه کنیم و از خداوند بزرگ بخواهیم این کشور را از شر خودپسندی و کینه در امان بدارد. مثلا اینطور نباشد که اگر یک مربی 16سال پیش نتیجه نگرفته و از او انتقاد شده، هنوز بعد از 16سال به منتقدان یورش ببرد و طعنه و کنایه بزند. خداوند وجود همه ما را از خودبینی و غرور خالی کند و چنان انعطافی به ما ببخشاید که گوش به حرف حق بدهیم، حتی اگر به ضررمان بود. الهی آمین!


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها