83105
بازگشت گل‌محمدی به ایران تکلیف پرسپولیس را مشخص می‌کند
15 خرداد 1402 15:20
سرمربی تیم پرسپولیس چند روزی است به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس سفر کرده است.

روزنامه گل

با قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی، این تیم برای سومین بار موفق شد دوگانه فوتبال ایران را به دست بیاورد تا از این حیث، تبدیل به تیمی بی‌رقیب شود.

بعد از قهرمانی در جام حذفی اما زمزمه جدایی یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس از این تیم بیشتر از هر زمان دیگری به گوش رسید و با وجود اینکه او یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما شاید برای فعالیت در فصل آینده تصمیم دیگری بگیرد.

مصاحبه گل‌محمدی فردای قهرمانی در جام حذفی هم به این شایعات دامن زد چرا که او اعلام کرد شاید نیم فصل بیرون بماند تا استراحت کند و یا اینکه به تیمی برود که فشار زیادی روی خودش احساس نکند.

با این همه گل‌محمدی فارغ از شرایط این روزهای فوتبال، راهی یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس شده تا در کنار خانواده چند روزی را به استراحت بپردازد اما قرار است تا آخر هفته به تهران برگردد.

به نظر می‌رسد او بعد از بازگشت به ایران و با مشخص شدن وضعیت هیات مدیره جدید پرسپولیس، مذاکرات خود را با مدیرعامل باشگاه برای ماندن یا جدایی توافقی از این تیم برگزار خواهد کرد تا هم تکلیف او برای فصل آینده مشخص شده و هم اینکه پرسپولیس از این بلاتکلیفی خارج شود.

#یحیی گل محمدی #پرسپولیس
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها