با داوران خوبی که داریم نیازی به داور خارجی نیست
83006
درخشان: بیرانوند برگ برنده پرسپولیس در فینال است
08 خرداد 1402 18:36
آرش جعفری - سرمربی سابق پرسپولیس عقیده دارد اگر این تیم مانند دربی برگشت در لیگ بازی کند بازهم برنده بازی خواهد بود و قهرمان جام حذفی می شود.

روزنامه گل

حمید درخشان ابتدا درباره بازی پرسپولیس مقابل هوادار در نیمه نهایی جام حذفی که با پیروزی سخ پوشان تهرانی همراه شد گفت: بازی خوبی بود. پرسپولیس بسیار خوب بازی کرد و با ارائه یک بازی هجومی خیلی زود به گل رسید. اگر در ادامه بیشتر دقت می کردن حتی می توانستند گل های بیشتری بزنند. اما در ادامه پرسپولیس با آرامش بیشتری بازی کرد و برای همین حریف جرات کرد جلو بیاید تا جاییکه حتی خطر ساز هم شد. و شما دیدید که در نیمه اول یک پنالتی به دست آوردند و در ادامه در نیمه دوم گل هم زدند . اما با توجه به تعویض های کادر فنی و نیز تغییر رویه ای که در ادامه بازی داده شد پرسپولیس در بهترین زمان بازی به گل سوم رسید و در نهایت برنده این بازی حساس شد تا به فینال صعود کند.

درخشان در ادامه در مورد درخشش بیرانوند در این بازی و مهر ضربه پنالتی کاپیتان سابق تیم ملی گفت: بیرانوند بازهم ثابت کرد یکی از بهترین دروازه بان های ایران است. او برای پرسپولیس یک نعمت است. او درست در زمانی که هوادار بازی را در دست گرفته بود به مقع ضربه پنالتی را مهار کرد تا به قول معروف بازی برگردد و نگذار کار پرسپولیس گره بخورد. او در این فصل در شرایط سخت به پرسپولیس خیلی کمک کرده است. من عقیده دارم او در بازی فینال هم نقش به سزایی خواهد داشت.

درخشان در مورد دربی حذفی در فینال گفت: من فکرمی کنم بازی خوبی را شاهد باشیم. هم پرسپولیس و هم استقلال در شرایط بسیار خوبی هستند. برای همین بازی کیفیت بالایی خواهد داشت. پرسپولیس در لیگ استقلال را برده است و در ادامه قهرمان شده و همین باعث خواهد شد که استقلال برای جبران پا به میدان بگذارد. در آن سوی میدان پرسپولیس هم می خواهد دومین قهرمانی خود را در این فصل جشن بگیرد تا دل هواداران را بیشتر شاد کند.

درخشان در ادامه در مورد نقطه قوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس از درون دروازه تا خط میانی برتری محسوسی نسبت به استقلال دارد. بیرانوند درون دروازه از تاثیر گذارترین بازیکنان پرسپولیس در دربی خواهد بود. خط دفاع پرسپولیس هم عملکرد عالی در طول فصل داشته و یکی از نقاط قوت پرسپولیس در دربی به شمار می رود. خط هافبک پرسپولیس هم برتری محسوسی نسبت استقلال دارد. درمقابل استقلال خط حمله بهتری دارد و می تواند پرسپولیس را اذیت کند. اما در مجموع پرسپولیس بهتراز استقلال است.

درخشان در ادامه در پاسخ به این سوال که با این اوصاف پرسپولیس برنده دربی خواهد بود گفت: اگر پرسپولیس مثل دربی بازی برگشت باشد شک نکنید برنده بازی خواهد بود و قهرمان می شود و به قولی در قهرمانی دبل خواهد کرد.

درخشان در مورد داوری بازی و اینکه استقلالی ها خواهان داور خارجی بودند گفت: چند سال است که داوران ایرانی دربی را سوت می زنند و مشکلی پیش نمی آید برای همین الان هم می گویم داور دربی ایرانی باشد هیچ مشکلی نخواهد بود و بازی به خوبی برگزار می شود. استفاده از داور خارجی توهین به داور ایرانی است.

درخشان در مورد اینکه بعد از پایان لیگ ساپینتو علیه پرسپولیس و قهرمانی این تیم موضع گرفت و حالا در دربی 101 شاید این موضوع با عث ایجاد حاشیه خواهد شد،گفت: بعید می دانم چنین مشکلی پیش بیاید . از سوی دیگر کادرفنی پرسپولیس و بازیکنان آنقدر عاقل و باهوش هستند که گرفتار حاشیه سازی این مربی بشوند. شما مطمن باشید پرسپولیس با تمرکز بالا و در کمال آرامش بازی خواهد کرد چرا که می داند از بازی چه می خواهد و این استقلال است که با استرس بازی می کند.

#حمید درخشان #پرسپولیس #پیشکسوت پرسپولیس
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها