82909
حدادی‌فر: باشگاه ذوب‌آهن تماسی با من نداشته است
05 خرداد 1402 18:29
در حالی که نام ۲ مربی اصفهانی برای هدایت ذوب‌آهن مطرح است؛ آنها هرگونه تماس یا توافق احتمالی برای برگزاری جلسه با مدیران این باشگاه صنعتی را رد کردند.

روزنامه گل

در حالی که لیگ بیست و یکم به پایان رسیده است و گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص انتخاب سرمربی جدید ذوب‌آهن صورت می‌گیرد. در لیست گزینه‌های احتمالی نام قاسم حدادی‌فر و مجتبی توتونی دیده می‌شود. بررسی‌ها از شهر اصفهان نشان می‌دهد که تعیین تکلیف این ماجرا به اعلام نظر مهدی کوهی رئیس کارخانه ذوب‌آهن وابستگی دارد و او در روزهای اخیر به دلیل مشکلات شخصی وقتی برای تعیین تکلیف این ماجرا نداشت.

از گوشه و کنار گفته می‌شود که حدادی‌فر با توجه به سوابق بازی در ذوب‌آهن و ارتباطات خوبی که با مدیران این باشگاه دارد شانس اصلی گاندوها برای هدایت سبزپوشان در فصل بیست‌ودوم است.

در همین رابطه قاسم حدادی‌فر در پاسخ به خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا از باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برای عقد قرارداد همکاری با او تماسی گرفته شده، اظهار کرد: از سوی مدیران باشگاه تماس یا وقت جلسه‌ای تنظیم نشده است. اینکه شما می‌گویند قرار است در روز جمعه جلسه برگزار شود را بعید می‌دانم.

وی افزود: فکر می‌کنم روز شنبه مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن جلسه‌ای دارند و احتمالاً خروجی این جلسه انتخاب سرمربی جدید تیم باشد و چند و چون کار مشخص خواهد شد.

در ادامه پیگیری‌ها با مجتبی توتونی سرمربی پیشین ون پارس تماس گرفتیم که او در واکنشی کوتاه به خبرنگار تسنیم گفت: در جریان این موضوع نیستم و تا این لحظه با من تماسی از سوی باشگاه ذوب‌آهن گرفته نشده است.

#قاسم حدادی فر #ذوب آهن
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها