به بهانه سفر رئیسی به اندونزی
82840
آنها با آرژانتین، ما با افغانستان!
02 خرداد 1402 20:14
کاش می‌فهمیدیم کشوری که در فوتبال محلی از اعراب ندارد، چطور قرار بازی با قهرمان جهان را می‌گذارد، در حالی که وضعیت ما با آن همه سابقه و افتخار به این شکل است!

روزنامه گل

روزنامه گل- با وجود شایعاتی که در مورد اضافه‌شدن کنیا به تورنمنت کافا وجود داشت، این اتفاق رخ نخواهد داد. تیم ملی ایران خردادماه در نخستین دوره مسابقات فوق‌العاده معتبر کافا در رده بزرگسالان شرکت خواهد کرد. تیم ایران آنجا با قرقیزستان و افغانستان هم‌گروه شده است. در گروه دیگر هم عمان با تیم‌های ملی ازبکستان، تاجیکستان و ترکمنستان رقابت می‌کند. چنان‌که می‌بینید در این مسابقات استثنایی و سطح اول، یک گروه 4تیمی است و گروه دیگر از 3تیم تشکیل می‌شود.

قرار بود با اضافه شدن کنیا گروه ایران هم چهار تیمی شود اما انگین فیرات، سرمربی این تیم گفت: « قطعا در تورنمنت کافا حاضر نمی‌شویم. در آن تاریخ ما در یک تورنمنت آفریقایی شرکت می‌کنیم.» عیبی ندارد؛ ‌دل اندونزی بسوزد که درست وقتی ما با قرقیزستان و افغانستان بازی می‌کنیم، آنها در همان تاریخ به مصاف آرژانتین می‌روند! این روزها آقای رئیسی رئیس دولت به اندونزی سفر کرده‌اند؛ کشوری که گفته می‌شود پیشرفت اقتصادش در این سال‌ها خوب بوده است. اینها که در تخصص ما نیست؛ اما کاش می‌فهمیدیم کشوری که در فوتبال محلی از اعراب ندارد، چطور قرار بازی با قهرمان جهان را می‌گذارد، در حالی که وضعیت ما با آن همه سابقه و افتخار به این شکل است!


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها