82744
پروژه جدید برای فوتبال ایران/ در جلسه مدیران فدراسیون و نمایندگان AFC چه گذشت؟
30 ارديبهشت 1402 16:10
دومین نشست نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به‌منظور استانداردسازی ساختار اداری فدراسیون فوتبال از صبح امروز آغاز شد.

روزنامه گل

دومین نشست استاندارسازی ساختار اداری فدراسیون‌های عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا از صبح امروز با حضور جانسن لازارو، یوگش دسای و روزبه میاحی نمایندگان این کنفدراسیون و مهدی تاج به همراه هدایت ممبینی، سیدمیرشاد ماجدی، علی تارقلی‌زاده، وحید فدایی و حامد مومنی آغاز شد.

در ابتدای این نشست نمایندگان AFC گفتند: این نشست پیرو جلسه شهریورماه برگزار می‌شود. در نشست قبلی ارزیابی کلی ساختار فدراسیون انجام شد و در این نوبت که فاز پایانی است و به مدت چهار روز طول می‌کشد، نتایج را مورد بررسی قرار می‌دهیم. ایران تنها کشوری است که این فاز را برای آن آغاز کردیم که به دلیل اهمیت ایران برای AFC است و اگر این طرح در ایران موفقیت آمیز باشد، در سایر کشورها نیز اجرا خواهد شد.
فدراسیون فوتبال ایران را بابت درخواست و اجرای این پروژه تحسین می‌کنیم. امروزه مدرن بودن ساختار اجرایی در فوتبال بسیار مهم است و اینجا هستیم تا این پروژه در ایران انجام شود و این اکشن پلن پیش از آغاز اجرا باید به تایید فدراسیون فوتبال ایران و AFC برسد.

در ادامه این نشست مهدی تاج، نایب رییس AFC و رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: به نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا خوش‌آمد می‌گویم. خودم مشتاق اجرای این پروژه در ایران بودم تا اتفاقات خوبی در نظام اداری بیفتد و پس از آن برای سایر کشور ها نیز به اجرا دربیاید. به AFC بابت شروع این فاز تبریک می‌گویم. این اقدام بسیار خوبی است که AFC آغاز کرده است و انتظار من از کنفدراسیون و فیفا این است که فوتبال در همه کشورها و به یک شکل با مشکلات اجرایی حداقلی پیش بروند. ما و مجموعه همکاران آمادگی لازم را برای اجرای این برنامه با همکاری ای اف سی داریم. معتقدم این برنامه جامع عملیاتی، استاندارد جدید را ایجاد می‌کند و پس از ایران نیز باقی کشورها شروع به اقدام خواهند کرد. امیدواریم همانند فاز نخست، این فاز پایانی را هم خوب پیش ببریم.

این نشست با حضور دبیرکل و روسای دپارتمان‌های فدراسیون فوتبال ادامه پیدا کرد.

#فدراسیون فوتبال #کنفدراسیون فوتبال آسیا
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها