82677
پولادگر: گنجایش ورزشگاه وطنی مناسب برگزاری مسابقه‌ مهم امروز نیست/ در مجمع فقط هیات مدیره سرخابی‌ها را ترمیم خواهیم کرد
28 ارديبهشت 1402 20:08
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: مجمع فوق‌العاده سرخابی‌ها مبنی بر این نیست که تغییرات صد درصدی انجام شود.،ما تنها هیات مدیره این باشگاه را ترمیم خواهیم کرد.

روزنامه گل

سید محمد پولادگر در حاشیه دیدار پایانی پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر بیست و دوم اظهار داشت: خوشحالم که امروز در ورزشگاه وطنی حضور دارم و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

معاون وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که چرا تیم نساجی با توجه به میزبانی نتوانست به خوبی از هواداران خود پذیرایی کند، اظهار داشت: در این خصوص مسئولان استانی باید پاسخ دهند اما چیزی که مهم است و باید به آن توجه کنیم گنجایش کم ورزشگاه وطنی است. مشخص است که گنجایش این ورزشگاه مناسب برگزاری مسابقه‌ای به این مهمی نیست.

پولادگر در خصوص اینکه ورزشگاه دیگری میزبان این مسابقه می‌شد، گفت: پیشنهادهایی در این خصوص مطرح شد، اما با توجه به اینکه تیم‌های لیگ برتری باید از حق میزبانی خود استفاده کنند و مردم شهر قائم شهر تماشاگر بازی تیم خود باشند، یکی از ویژگی‌ها برای این بازی محسوب می‌شود. این یک امتیاز برای تیم‌های لیگ برتری است و ما نباید این امتیاز را از آنها بگیریم. امیدوارم در سال‌های آینده ورزشگاهی که در شأن مردم قائم‌شهر باشد، ساخته شود تا آنها در ورزشگاه بزرگترین شاهد بازی تیم خود باشند.

وی در پاسخ به این سوال که حاشیه‌های زیادی در خصوص حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا وجود دارد و همچنین پرسپولیس به دلیل مالکیت مشترک از آسیا حذف شده است، عنوان کرد: من چنین چیزی را نشنیده‌ام و کمیته مربوط به این سوال در فدراسیون فوتبال وجود دارد که می‌توانید پاسخ سوالتان را از آنها بگیرید. اما در این خصوص که بگویم چیزی به من اطلاع داده‌اند، خیر.

معاون وزیر ورزش در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: مجمع انتخاباتی این دو باشگاه در نیمه خرداد ماه بعد از مسابقات جام حذفی برگزار خواهد شد و قطعا تغییراتی در هیات مدیره‌های دو باشگاه را خواهیم داشت. مجمع فوق‌العاده سرخابی‌ها مبنی بر این نیست که تغییرات صد درصدی انجام شود. ما تنها هیات مدیره این باشگاه را ترمیم خواهیم کرد. به هر حال تمام کسانی که در باشگاه‌ها مسئولیت دارند، باید پاسخگوی عملکرد خود باشند و اشتباه یک فرد دالّ بر این نیست که همه اعضای هیات مدیره را تغییر دهیم. قصد ما تقویت هیات مدیره است و می‌خواهیم دو باشگاه با توجه به شرایطی که دارند در ادامه به خوبی کار خود را پیش ببرند.

پولادگر افزود: تمام تلاش ما این است که افراد لایق و باتجربه و صاحب‌نظر را در هیات مدیره داشته باشیم تا بتوانیم در آینده شاهد اتفاقات دیگری در باشگاه نباشیم.

وی در مورد اینکه انتخاب سرمربی تیم ملی امید به کجا رسید، گفت: من نمی توانم چیزی بگویم و فدراسیون باید بگوید. سرمربی انتخاب شده و خود آنها اعلام خواهند کرد.

#وزارت ورزش #پرسپولیس #استقلال
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها