استراماچونی؛ کاسبی که لاو می‌ترکاند
82594
برو حال پولت را ببر استاد!
24 ارديبهشت 1402 20:31
حالا که اینطور پوست استقلال را کندی، لااقل لاو نترکان استاد. سرت را بینداز پایین و برو عشق پول مفتی را که در آوردی ببر...

روزنامه گل

روزنامه گل- پدیده بسیار عجیبی است این آقای آندره‌آ استراماچونی. شب بازی استقلال با پیکان به‌دلیل عدم دریافت مطالباتش ول کرد و رفت ایتالیا، قراردادش را به طور یکطرفه فسخ کرد، پول 2سال کامل را به‌خاطر نیم‌فصل کار گرفت، به حذف استقلال از آسیا به‌خاطر شکایت خودش هیچ واکنشی نشان نداد، حتی از 2400یورو هزینه انتقال بانکی پولش هم نگذشت، بعد که کل مایه را به‌صورت تمام و کمال گرفت، لب باز کرد و گفت: «بسیار خوشحالم این ماجرا تمام شد. ایران و استقلال در قلب من هستند. من مثل روز اول ایران و استقلال را دوست دارم و هیچ‌گاه این موضوع تغییر نخواهد کرد.»

انصافا عجب رویی داری شما؛ البته اگر ما هم جای شما بودیم، به ایران و مخصوصا مدیران ناشی‌اش عشق می‌ورزیدیم. می‌فهمیم که مربی یا بازیکن خارجی به خاطر کسب درآمد است که به یک کشور دیگر سفر می‌کند. این را هم می‌فهمیم که خیلی از آنها مترصد یک اشتباه از سوی مدیران ایرانی هستند تا نهایت بهره را ببرند و طرف مقابل را نقره‌داغ کنند. این کار را استراماچونی کرد، همانطور که امثال ویلموتس و بوژیدار رادوشوویچ کرده بوند. با این همه، حالا که اینطور پوست استقلال را کندی، لااقل لاو نترکان استاد. سرت را بینداز پایین و برو عشق پول مفتی را که در آوردی ببر. باز بروید برایش کامنت بنویسید!


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها