82551
شمسایی: منتظر جلسه با تاج هستم/ حضور ملی‌پوشان در فینال لیگ قهرمان نشان از اقتدار فوتسال ایران دارد
23 ارديبهشت 1402 12:29
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: حضور طیبی و اولاد قباد در فینال لیگ قهرمانان اروپا نشان از اقتدار فوتسال ایران است.

روزنامه گل

وحید شمسایی در مورد آخرین وضعیت فوتسال کشورمان اظهار داشت: در ابتدا حضور حسین طببی و مسلم اولاد قباد در فینال فوتسال لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی در این قاره را به خانواده فوتسال کشورمان تبریک می‌گویم. حضور ملی‌پوشان کشورمان در این سطح از رقابت‌ها نشان دهنده قدرت فوتسال ایران در جهان است و حضور طیبی و اولاد قباد یک افتخار ملی برای ایران است.در لیگ قهرمانان اولاد قباد مصدومیتی داشت که متاسفانه زیاد فرصت بازی کردن پیدا نکرد اما همان چند دقیقه که در مرحله نیمه نهای حضور داشت عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد.

شمسایی در مورد شرایط این روزهای تیم ملی گفت: بعد از بازی با ازبکستان ملی پوشان در اختیار باشگاه‌های خود قرار گرفتند و در حال حاظر ما منتظر شروع لیگ هستیم تا اگر بازیکنی شایسته‌ای دیدیم به تیم ملی دعوت کنیم.

سرمربی تیم ملی درباره بحث تمدید قرارداد و همچنین برنامه ریزی تیم ملی فوتسال گفت: طبق هماهنگی که با اصولی رئیس کمیته فوتسال داشتیم قرار شد بعد از برگشت تاج ریاست فدرسیون فوتبال از عربستان جلسه‌ای با وی در مورد بحث قرارداد و بازی‌های تدارکاتی تیم ملی و همچنین بازی‌های مقدماتی آسیایی و جام جهانی ...داشته باشیم و ما همچنان منتظر این جلسه هستیم.

وی در پاسخ به سوالی که شنیده شده تورنمنت برزیل لغو شده گفت: در این باره اطلاعی ندارم. طبق آخرین صحبت‌هایی که با ممبینی دبیر کل فدراسیون و اصولی داشتم قرار است در این تورنمنت که در شهریور برگزار می‌شود شرکت کنیم.

شمسایی افزود : اگر قرار است تیم ملی جایگاهی در جهان داشته باشد حتما باید با تیم‌‌های بزرگی مثل برزیل، اسپانیا پرتغال، روسیه و...بازی داشته باشد. همانطور که قبلا گفتم بازی با تیم‌های آسیا دیگر بدرد تیم ملی نمی‌خورد و بازیکنان به خصوص بازیکنان جوان باید تنه به تنه با بازیکنان تیم‌های بزرگ دنیا بازی کنند.

#وحید شمسایی #تیم ملی فوتسال مردان ایران
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها