82539
ترابی: چون تیم خوب است، من هم گل می‌زنم/ قدم آخر را محکم‌تر از همیشه خواهیم برداشت
22 ارديبهشت 1402 22:34
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر تیم خوب نبود، من قطعا گل‌ها را نمی‌زدم.

روزنامه گل

مهدی ترابی پس از بازی پرسپولیس و گل گهر گفت: خداراشکر می‌کنم، امروز بازی خیلی خوبی انجام دادیم و یک تیم فوق‌العاده بودیم. توانستیم 3 امتیاز بازی که استحقاقش را داشتیم را کسب کنیم. از هواداران تشکر می‌کنم که این برد متعلق به آنهاست. حمایت آنها بود که توانستیم به این اندازه خوب بازی کنیم. هواداران خوش موقع به ما اضافه شدند و خداراشکر توانستیم پاسخ حمایت‌هایشان را به خوبی بدهیم.

وی ادامه داد: بچه‌ها گفتند که به خاطر هت‌تریک توپ را به عنوان یادگاری بردار که من هم برداشتم.

بازیکن فوتبال پرسپولیس گفت: همه گل‌هایی که زدم لطف خدا بود. خوشحالم که توانستم موثر باشم. اگر تیم خوب نبود، من قطعا گل‌ها را نمی‌زدم. امیدوارم در بازی پایانی نیز یک قدم مهمتر برای قهرمانی برداریم.

ترابی اظهار داشت: هفته‌های حساسی است و تمام بازیکنان تیم با تمرکز بالا وارد مسابقه می‌شوند. یک بازی مانده و امیدوارم این قدم را نیز محکم‌تر از همیشه برداریم.

وی ادامه داد: 3-4 هفته پیش من اینجا صحبت کردم و گفتم قهرمانی دست ما نیست ولی الان فرق می‌کند. قهرمانی دست ماست و می‌خواهیم آن چیزی که می‌دانیم را در هفته پایانی به خوبی انجام دهیم. تیم الان دارد خوب بازی می‌کند و من هم در این تیم حضور دارم. هیچ مشکلی هم الان نداریم. همه چیز خوب است.

#مهدی ترابی #پرسپولیس
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها