82537
پورعلی‌گنجی: 5 تیم در جام ملت‌های آسیا شانس قهرمانی دارند/ یک لغوش می‌تواند کار را سخت کند
22 ارديبهشت 1402 22:29
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرعه ما خوب است و 4-5 تیم در آسیا می‌توانند در جام ملت‌ها قهرمان شوند.

روزنامه گل

مرتضی پورعلی گنجی پس از برد پرسپولیس مقابل گل گهر گفت: به هواداران پرشورمان تبریک می‌گویم. خداراشکر توانستیم با تمرکز بالا این مسابقه را 4 بر صفر ببریم. آخر فصل است و می‌دانیم که یک لغزش می‌تواند قهرمانی را از ما بگیرد. از اول بازی تصمیم گرفتیم و با قدرت و تمرکز کامل پیش رویم و مثل برادر پشت یکدیگر بجنگیم.

مدافع پرسپولیس گفت: سپاهان تیم قابل احترامی است و آنها هم می‌روند که پیروز میدان شوند. ما تصمیم‌مان این بود که در 7-8 بازی آخر پیروز شویم. 6 بازی را بردیم و امیدوارم بازی هفتم را نیز مقابل نساجی در قائم شهر پیروز شویم.

بازیکن تیم ملی نیز در خصوص قرعه کشی ایران در جام ملت‌های آسیا نیز گفت: با شرایطی که وجود دارد، فکر می‌کنم در قرعه خوبی قرار داریم. امیدوارم نتیجه لازم را بگیریم و قهرمان آسیا شویم. به نظرم 4-5 تیم در آسیا حضور دارند که می‌توانند قهرمان شوند مثل عربستان، کره جنوبی، ژاپن، استرالیا و ایران. من فکر می‌کنم حسابی برنامه ریزی کنیم و بازی‌های تدارکاتی بگذاریم و ان‌شاءالله بتوانیم در کنار یکدیگر پرچم ایران را به اهتزاز درآوریم.

پورعلی گنجی در خصوص تشویق پرشور هواداران نیز اظهار داشت: هواداران همیشه پشت ما بودند، هر چه داریم از آنها داریم. پرسپولیس از این هوادار شور، اشتیاق و انرژی می‌گیرد. آخرین بازی را خداراشکر در آزادی توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم و آنها را خوشحال کنیم.

#مرتضی پورعلی گنجی #پرسپولیس
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها