82435
نصرتی: امسال حمایت زنوزی از تراکتور بی‌نظیر بود/ گام بلندی برای کسب سهمیه آسیا برداشتیم
18 ارديبهشت 1402 20:49
مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز تأکید کرد که آنها با پیروزی برابر مس کرمان گام بلندی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برداشتند.

روزنامه گل

محمد نصرتی درباره پیروزی تیمش برابر مس کرمان اظهار داشت: ما با این برد گام بلندی برای کسب رتبه چهارمی و حضور در لیگ قهرمانان آسیا برداشتیم و نیاز مبرمی هم به سه امتیاز این مسابقه داشتیم. از طرفی نتایج رقبا هم به نفع ما شد و حالا نیم‌نگاهی به اتفاقات جام حذفی داریم تا بتوانیم سهمیه آسیا را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه آیا تراکتور می‌تواند فصل آینده مدعی قهرمانی لیگ برتر باشد یا خیر، تأکید کرد: ما هنوز این فصل را تمام نکردیم و کسب سهمیه آسیا کمترین کاری است که می‌توانیم برای هواداران تراکتور انجام دهیم. امسال واقعاً آقای زنوزی به شکل قوی حامی تراکتور بود و در همه زمینه‌ها از تیم حمایت کرد که این حمایت بی‌نظیر بود. مدیران باشگاه از جمله آقای نصیرزاده هم زحمات زیادی می‌کشند و امیدوارم در نهایت بتوانیم برای فصل بعد یک تیم پرقدرت را تشکیل داده و مدعی قهرمانی در لیگ برتر باشیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز راجع به بازی بعدی تیمش برابر نساجی خاطر نشان کرد: ما میزبان هستیم و برای قرار گرفتن در رتبه چهارم باید این بازی را ببریم. می‌دانیم که هواداران پرشور تراکتور هم در این مسابقه با حضور در ورزشگاه ما را حمایت خواهند کرد تا یک برد دیگر هم به دست بیاوریم و در هفته آخر با روحیه‌ای بالا به مصاف استقلال برویم.

نصرتی در پاسخ به این پرسش که کدام تیم در لیگ برتر قهرمان خواهد شد، گفت: تا قبل از تساوی سپاهان برابر ملوان نظرم این بود که سپاهان قهرمان خواهد شد، ولی الان شانس پرسپولیس را بیشتر می‌دانم و معتقدم که بازی‌های این تیم نسبت به سپاهان راحت‌تر است.

#محمد نصرتي #تراکتور
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها