پارادوکس دردناک در استقلال
82395
کم‌کاری فنی، پرکاری حقوقی!
17 ارديبهشت 1402 20:47
حجم پیگری‌ها و مناقشات حقوقی استقلال طوری است که به نظر می‌رسد آنها می‌خواهند افول تیم‌شان در مستطیل سبز را با این کارها جبران کنند

روزنامه گل

روزنامه گل- اگرچه استقلال طی هفته‌های اخیر نتایج جالبی نگرفته و حتی بنا به اذعان خود بازیکنان این تیم نتوانسته فوتبال مطلوب و باکیفیتی بازی کند اما به‌نظر می‌رسد حداقل یک بخش از این باشگاه حسابی پرکار است و کم‌کاری سایر قسمت‌ها را جبران می‌کند؛ گروه حقوقی آبی‌ها! یعنی اگر شما عبارت «شکایت باشگاه استقلال از...» را گوگل کنید، فقط در دو هفته اخیر با انواع و اقسام تیترها و خبرها مواجه می‌شوید.

استقلالی‌ها اول از داور دربی تهران شکایت کردند، بعد به‌خاطر شادی علیرضا بیرانوند از گلر پرسپولیس شاکی شدند و از کمیته اخلاق خواستند او را بدون قید و شرط محروم کند، همچنین با توجه به فضایی که در پی پیروزی پرگل بر هوادار به‌وجود آمده بود از دست اتهام‌زنندگان عارض شدند و نهایتا از سرمربی و سرپرست نفت آبادان به خاطر مصاحبه‌های بعد از بازی شکایت کردند. وسط این همه شکایت، یک نفس هم بکشید بد نیست! طبیعتا کسی با تلاش برای احقاق حق مشکلی ندارد، اما حجم پیگری‌ها و مناقشات حقوقی استقلال طوری است که به نظر می‌رسد آنها می‌خواهند افول تیم‌شان در مستطیل سبز را با این کارها جبران کنند. همین تازگی شاهرخ بیانی در مصاحبه‌ای گفته بود بازیکنان استقلال انگیزه کافی ندارند و برابر نفت آبادان کم‌کاری کردند. به شاهرخ بگویید در عوض بخش حقوقی باشگاه حسابی پرکار است و دارد جبران می‌کند!


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها