82277
کشتی به داد کاروان در هانگژو برسد!
15 ارديبهشت 1402 15:08
بازیهای آسیایی 2023 در حالی به میزبانی چین برگزار می شود که ورزش ایران برای رسیدن به مرز 20 و 21 مدال طلا که در سه دوره گذشته بازیهای آسیایی داشته است کار بسیار سختی دارد.

روزنامه گل

نابودی تیم کشتی آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا نشان داد که پرشانس‌ترین تیم ایران برای کسب مدال طلا مجبور است حتی با وجود نزدیکی زمان ۲ رویداد جهانی و آسیایی، با بهترین تیمش در مسابقات حضور یابد هر چند این بهترین ستارگانش در مسابقات جهانی هم به میدان بروند، در فرنگی هم به نظر می‌رسد، تکرار موفقیت در قهرمانی آسیا در بازیهای آسیایی بسیار سخت است.

وزنه برداری ما رفته رفته شانس دریافت حتی یک مدال طلا را هم از دست می‌دهد، تکواندو در مسیر افت قرار داردف سرنوشت کاراته مثل تکواندو است، ووشو بهترین ورزش رزمی ماست که می‌تواند آمار عملکردش بهترین باشد، در دوومیدانی شانس زیادی نداریم، فوتبال و بسکتبال برای کسب مدال کم شانس هستند و والیبال دیگر با وجود اوج گیری ژاپن، نمی‌تواند ادعای مدال طلا کند، تیراندازی و قایقرانی و رشته‌هایی از این دست همواره برای ما مدال گرفته‌اند، در شمسیر بازی و دوچرخه سواری شانس دریافت مدال طلا برای ما اندک شده است، سرنوش بوکس هم همین گونه است.

امیدواریم ورزش ما روزگار خوبی در آسیایی ۲۰۲۳ داشته باشد اما چشممان به تکرار ۲۰ مدال طلا برای این مسابقات، واقعا آب نمی‌خورد.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها