82226
تاکید دوباره استقلال بر پنالتی سوخته در دربی 100
12 ارديبهشت 1402 14:51
باشگاه استقلال بار دیگر بر پنالتی سوخته این تیم در دربی تاکید کرد.

روزنامه گل

شب گذشته رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در برنامه زنده تلوزیونی به مناظره با دو کارشناس داوری فوتبال کشور پرداخت که حواشی زیادی را در پی داشت.

یکی از موضوعات پر بحث این برنامه که اتفاقا یکی از اصلی ترین سوژه‌های محافل فوتبالی در روزهای اخیر نیز محسوب می‌شود، برخورد توپ به دست گئورگی گولسیانی در دربی 100 بود.

حسین عسگری از کارشناسان داوری فوتبال کشور در این برنامه اعلام کرد مشابه این صحنه در کلاس داوری پیش فصل توسط مدرس فیفا پنالتی اعلام شده اما با اتفاق اخیر و دفاع خداداد افشاریان از تصمیم داور، در واقع آموزش کلاس پیش فرض را نقض شده دانست. ضمن اینکه عسگری در این برنامه با ارائه کتاب قوانین فوتبال که در سال 2022 منتشر و ارائه شده، اعلام کرد برای توجیه تصمیم داور در دربی، به قوانین سال 2020 و ملاحظاتی که اکنون از کتاب قوانین حذف شده، استناد می‌شود.

پس از صحبت‌های عسگری، خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران نیز به صورت تلفنی وارد این بحث شد تا به دفاع از خود بپردازد.

باشگاه استقلال امروز با انتشار فیلم زیر که قسمتی از صحبت‌های افشاریان در مورد نوشت: "بدون توضیح بیشتر و صرفا جهت ثبت در تاریخ؛ خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، مورخ 11 اردیبهشت 1402" و به این ترتیب به پنالتی سوخته در دربی اعتراض کرد.

#استقلال #دربی
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها