82214
شمسایی: باشگاه‌ها و تیم ملی در مسیر جوانگرایی قرار دارند/ انتقاد سازنده را می‌پذیرم
12 ارديبهشت 1402 13:19
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: از این موضوع بسیار خوشحالم که باشگاه‌ها و تیم ملی در مسیر جوانگرایی قرار گرفته‌اند.

روزنامه گل

وحید شمسایی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال اظهار داشت: ماه گذشته بود که در تهران دو بازی با تیم ملی ازبکستان برگزار کردیم و توانستیم تعدادی از بازیکنان جوان دعوت شده به تیم ملی را ارزیابی کنیم.

وی افزود: در حال حاضر تمامی بازیکنان و لژیونرهای تیم ملی همه در اختیار باشگاه‌های خود هستند و در حال حاضر هم باشگاه‌ها در حال یارگیری هستند. نکته‌ مهمی که وجود دارد و من از این موضوع بسیار خوشحالم این است که اکثر تیم‌های لیگ برتری به خصوص تیم‌های بالای جدول همه به دنبال بازیکنان جوان به خصوص بازیکنان دعوت شده به تیم ملی هستند و موضوعی که بسیار به آن افتخار می‌کنم این است که قرارداد این بازیکنان میلیاردی شده است. خوشبختانه باشگاه‌ها و تیم ملی همگی در یک مسیر جوان‌گرایی قرار گرفته‌اند که این موضوع می‌تواند در آینده برای تیم ملی کمک بزرگی باشد.

شمسایی در واکنش به صحبت‌های مطرح شده درباره ساخت برنامه ستاره‌ساز عنوان کرد:‌ من به حواشی زیاد توجهی نمی‌کنم، اما به جهت اطلاع بگویم برنامه ستاره‌ساز چندین ماه گذشته به اتمام رسیده و در حال حاضر ما پخش آن را از تلویزیون شاهد هستیم. اینکه می‌گویند من به دنبال جوان‌گرایی در ستاره‌ساز هستم زمان پخش این برنامه قبل از عید به اتمام رسیده است. همه ما باید به دنبال انتقاد سازنده باشیم و اگر انتقاد سازنده و به نفع تیم ملی کشورم باشد با جان دل می‌پذیرم. وقتی که یک قلم و خودکاری بدون سند و مدرک در مورد من می‌نویسد، اگر با سند و مدرک باشد آن را می‌پذیرم. تمام تمرکزم را برای آماده‌سازی تیم ملی گذاشته‌ام.

وی افزود: ما در سال 1402 مقدماتی آسیایی و جهانی را داریم و 1403 باید در جام جهانی شرکت کنیم و طبق برنامه‌ای که فدراسیون برای ما در نظر گرفته ما باید چند ماه دیگر در تورنمنت برزیل شرکت کنیم که این تورنمنت کمک بسیاری می‌تواند برای بازیکنان‌مان به خصوص بازیکنان جوان باشد به این دلیل که ما با تیم‌های رده‌بالای جهان بازی داریم و بازیکنان باید تنه به تنه با این تیم‌ها بازی کنند و این موضوع می‌تواند کمک بسیاری به تیم ملی کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: تا جام جهانی ما باید تعاملی با فدراسیون فوتبال داشته باشیم که از این به بعد باید با تیم‌های بزرگ رنکینگ اول تا هفتم دنیا بازی کنیم و بازی با تیم‌های آسیایی دیگر برای تیم ملی مفید نیستند و در آخر از باشگاه‌ها تشکر و قدردارنی می‌کنم به این دلیل که بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار می‌دهند و این باشگاه‌ها پشتوانه اصلی تیم‌های ملی هستند و اگر آنها نباشند تیم ملی هم وجود نخواهد داشت.

#وحید شمسایی #تیم ملی فوتسال مردان ایران
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها