وحید قلیچ را رها کنید
82193
پول نه، او تشنه توجه است
11 ارديبهشت 1402 19:54
او که قبلا با کری‌های سطحی و سخیف برای استقلالی‌ها مورد توجه قرار گرفته بود، حالا که کمی از بورس افتاده و کارهایش تکراری شده، حربه‌اش را عوض کرده تا دوباره روی بورس برگردد

روزنامه گل

روزنامه گل- حضور وحید قلیچ سر تمرین استقلال بعد از شکست این تیم در دربی تهران، همچنان بازتاب‌های خاص خودش را دارد؛ حرکتی که با انتقادات گسترده مخصوصا از سوی هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس همراه شده است. برخی بر این باورند که شاید پیشکسوت جنجالی قرمزها دنبال افزایش فالوور و کسب درآمد بیشتر در فضای مجازی است و در حقیقت پای نیاز مالی او را وسط می‌کشند، اما در شرایطی که خود قلیچ می‌گوید پول خریدن یک کیلو مرغ را هم ندارد، ناصر محمدخانی مدعی شده این سنگربان پیشین سرخ‌ها دو خانه و یک خودروی میلیاردی در اختیار دارد! اگر درست است، خدا بیشتر هم به او بدهد. طبعا از روبه‌راه بودن زندگی همه پیشکسوتان خوشحال می‌شویم.

به‌طور کلی و فارغ از اینکه چه‌کسی راست می‌گوید، اتفاقا به‌نظر می‌رسد این واکنش‌های گسترده همان چیزی است که قلیچ می‌خواهد. او که قبلا با کری‌های سطحی و سخیف برای استقلالی‌ها مورد توجه قرار گرفته بود، حالا که کمی از بورس افتاده و کارهایش تکراری شده، حربه‌اش را عوض کرده تا دوباره روی بورس برگردد. پس هر قدر بیشتر در موردش حرف بزنید، خوشحال‌تر می‌شود. شاید او نیازمند پول نباشد، اما به نظر می‌رسد قطعا تشنه توجه است. اجازه بدهید همین‌جا نقطه بگذاریم و بحث را تمام کنیم، تا خودمان هم بیش از این در دام آقا وحید نیفتاده‌ایم!


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها