82190
نامجومطلق: امیدوارم سه هفته پایانی لیگ برتر پاک باشد/ حتما باید استقلال حذف می‌شد تا بدهی‌ها را بدهند؟
11 ارديبهشت 1402 17:56
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم سه هفته پایانی لیگ برتر پاک باشد و هر تیمی استحقاقش را دارد به قهرمانی دست یابد.

روزنامه گل

مجید نامجومطلق درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل پارس جنوبی جم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: جام حذفی، جام شگفتی‌هاست. پارس جنوبی چند سالی از لیگ برتر دور است و در لیگ دسته اول بازی می‌کند اما دیدیم که بازیکنان‌شان برای نشان دادن خودشان چقدر انگیره داشتند. این مسئله به اضافه کیفیت پایین چمن ورزشگاه کار را برای استقلال سخت کرده بود. با این حال، استقلال فوتبال بدی بازی نکرد و اگر موقعیت‌های زیادی از دست داد به خاطر استرس و فشار بازی قبلی‌شان در دربی بود. در همه جای دنیا، تیم‌های ضعیف‌تر در جام حذفی انگیزه و دوندگی زیادی دارند. پارس جنوبی نیز این شرایط را داشت و دیدیم چقدر با انگیزه بازی می‌کردند اما خدا را شکر استقلال توانست از این بازی عبور کند و به مرحله بعدی برود.

لیگ برای استقلال به پایان نرسیده است
وی افزود: استقلالی‌ها باید بدانند لیگ برتر به پایان نرسیده و هنوز سه بازی باقی مانده است. آنها باید استرس را از خودشان دور کنند و امیدوار به آینده باشند. سپاهان تصور می‌کرد برابر ملوان انزلی بازی راحتی در پیش دارد اما دو امتیاز حیاتی از دست داد. استقلال بدون توجه به بازی‌ رقیبان با تمام توانش بازی کند و 9 امتیاز سه بازی پایانی را بگیرد و منتظر لعزش دیگر تیم‌های مدعی باشد.

چه کسی فکر می‌کرد سپاهان مقابل ملوان امتیاز از دست دهد؟
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه چقدر به قهرمانی تیم سابقش امیدوار است، تصریح کرد: اگر بخواهیم درصد شانس تیم‌ها را تقسیم کنیم، طبیعی است که استقلال شانس کمتری به نسبت پرسپولیس و سپاهان دارد اما واقعا کسی فکر نمی‌کرد سپاهان پرقدرت برابر ملوان امتیاز از دست بدهد. بنابراین، باید دید تیم‌ها در چه شرایطی مقابل هم قرار می‌گیرند. امیدوارم سه هفته پاک را ببینیم و هر تیمی که استحقاقش را دارد به قهرمانی دست یابد.

ساپینتو رضایت هواداران را جلب کرده است
نامجومطلق در رابطه با عملکرد ریکاردو ساپینتو در استقلال خاطرنشان کرد: ساپینتو در اولین سال حضورش در فوتبال ایران با توجه به اینکه خیلی آشنایی نداشت، توانست رضایت هواداران را جلب کند. امیدوارم او در همین فصل به نتیجه برسد و جام بگیرد. او برای فصل بعد شناخت بیشتری دارد و تفکراتش بهتر در استقلال پیاده می‌شود. در مجموع، او رضایت هواداران را جلب کرده است.

در مورد حضور قلیچ در تمرین استقلال نظری ندارم
وی در واکنش به حضور وحید قلیچ، پیشکسوت پرسپولیس در تمرین استقلال گفت: این سؤال ممکن است حاشیه‌ ایجاد کند و بهتر است به آن پاسخ ندهم.

با این همه ادعا نمی‌توانیم سیستم VAR را بیاوریم
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اعتراض استقلالی‌ها به داوری‌ها در این فصل یادآور شد: شاید بتوانم برای خودم نظری داشته باشم اما کارشناس داوری نیستم و اجازه می‌دهم کارشناسان داوری نظرشان را بدهند. اشتباهات داوری در فوتبال ما رخ می‌دهند و تا زمانی که سیستم VAR نیاید، این شرایط وجود دارد. تعجب می‌کنم در فوتبالی که مدعی هستیم جزو رنکینگ اول و دوم آسیا هستیم، سیستم VAR نداریم اما کشورهایی که در رنکینگ از ما پایین هستند این سیستم را دارند. ادعا می‌کنیم در فوتبال آسیا اول هستیم اما سیستم VAR را نمی‌توانیم وارد کنیم و جای تأسف دارد. اگر سیستم VAR باشد، داوران حاشیه امنیت دارند و تیم‌ها راحت‌تر بازی می‌کنند.

حتما باید حذف می‌شدیم تا پول استراماچونی را بدهند؟
نامجومطلق در خصوص اینکه بدهی‌های استقلال طبق گفته مدیران این باشگاه پرداخت شد و اکنون این سؤال پیش می‌آید که چرا زودتر این اتفاق نیفتاد تا مانع حذف استقلال از آسیا شوند، گفت: کلاً عادت داریم در همه زمینه‌ها به سخت‌ترین و حادترین شرایط برسیم تا به فکر باشیم. در ابتدا گفتند پول استراماچونی را پرداخت کردند اما این اتفاق نیفتاده بود. حتما باید حذف می‌شدیم و فوتبال‌مان لطمه می‌خورد و با روح و روان هوادار بازی می‌شد تا یک کاری کنند؟ این اتفاقات مربوط به امسال و پارسال نیست و همیشه دیده می‌شود.

#پیشکسوت استقلال #نامجومطلق
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها