همه چیز بعد از آن گل شروع شد
82144
سه گاف شهریار
10 ارديبهشت 1402 20:06
مغانلو با انتشار یک استوری مبهم، موج جدیدی از واکنش‌های منفی را برانگیخت

روزنامه گل

روزنامه گل- یک ساعت تمام سپاهان روی دروازه ملوان توپ ریخت اما موفق به گشودن دروازه این تیم نشد. این وضعیت ادامه داشت تا اینکه دقیقه 60سانتر دقیق رامین رضاییان روی سر مغانلو فرود آمد و این بازیکن گل برتری طلایی‌پوشان را به ثمر رساند؛ گلی که به‌نظر می‌رسید تسهیل‌کننده روند قهرمانی تیم اصفهانی خواهد بود اما اوضاع بر وفق مراد پیش نرفت. سپاهان گل مساوی را خورد و البته خود شهریار هم بعد از آن گل تا این لحظه دست‌کم 3اشتباه بزرگ مرتکب شده است.

اول: مغانلو که از زدن گل برتری سپاهان در پوست خودش نمی‌گنجید، پیراهنش را کند و به سمت سکوهای روبه‌روی جایگاه رفت. طبیعتا کارت زرد داور بابت این حرکت به شهریار رسید اما شاید او نمی‌دانست که با دریافت این اخطار محروم می‌شود و مسابقه بعدی تیمش را از دست می‌دهد. مغانلو که در لیگ امسال یک‌بار به‌خاطر دریافت 4کارت زرد محروم شده بود، طبق قانون این بار با 3کارت محروم می‌شد که او هم سومین کارتش را در برابر ملوان گرفت؛ به آسان‌ترین شکل ممکن. به این ترتیب مغانلو بازی با نفت در مسجدسلیمان را از دست داده است؛ مسابقه‌ای که برای میزبان جنبه انتحاری دارد و شاید کار را برای سپاهان دشوار کند. به علاوه مغانلو که با 10گل در رده دوم جدول برترین گلزنان لیگ برتر قرار دارد، با محرومیت در این مسابقه فعلا فرصت افزودن به تعداد گل‌هایش را از دست می‌دهد.

دوم: اشتباه دوم مغانلو 26دقیقه بعد رخ داد؛ زمانی که او برای کمک به کارهای دفاعی به محوطه جریمه خودی بازگشته بود اما نتوانست به موقع روی توپ اثر بگذارد. بعد از ضربه سر علیرضا خوشکفا، مغانلو یک ثانیه دیر پایش را بلند کرد و نتوانست مانع از رسیدن توپ به سهیل فداکار و به ثمر رسیدن گل مساوی مهمان شود.

سوم: نهایتا هم اینکه مغانلو با انتشار یک استوری مبهم، موج جدیدی از واکنش‌های منفی را برانگیخت. او نوشت: «بعضی وقت‌ها هیچ حکمتی نیست. فقط ما زورمان نمی‌رسد...» برخی این استوری را حمل بر این کردند که مغانلو هم علت ناکامی سپاهان را در عوامل پشت پرده جست‌وجو می‌کند؛ برداشتی که اگر درست باشد، به‌معنای فرافکنی و بهانه‌جویی است. از آن جالب‌تر اما این است که مغانلو پای این استوری نام «حضرت مولانا» را نوشته. یعنی واقعا این جمله را مولانا گفته؟!


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها