در مورد کی‌روش و هوایی کردن استعدادهای ایرانی
82143
یک جوان با خودت به جام‌جهانی نبردی!
10 ارديبهشت 1402 20:01
کی‌روش همین چند ماه پیش حاضر نشد حزباوی یا هر بازیکن جوان دیگری را برای کسب تجربه به جام‌جهانی ببرد، آن هم در حالی که فهرست تیم ملی هنوز یک جای خالی داشت

روزنامه گل

روزنامه گل- یکی از شایعات عجیب این روزهای فوتبال ایران که به نوعی تأیید هم شد، مربوط می‌شود به تلاش قطری‌ها برای تغییر تابعیت یک بازیکن ایرانی. فوتبالیست مورد نظر محمدامین حزباوی، مدافع 19ساله فولاد خوزستان است که نمایش‌هایش در فصل جاری مورد تحسین و توجه قرار گرفته و به اردوی تیم ملی بزرگسالان هم دعوت شده است. در همین راستا علیرضا منصوریان، سرمربی فولاد تأیید کرده قطری‌ها با حزباوی برای تغییر تابعیت و حضور در تیم ملی این کشور مذاکره کرده‌اند که او نپذیرفته است.

بنابراین احتمالا جذب این بازیکن با سفارش کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی قطر صورت گرفته است. حالا این که چنین توصیه‌ای آن هم در قبال کشوری که یک دهه در آن کار کرده‌ای چقدر اخلاقی و درست است، بحث مفصل خاص خودش را می‌طلبد. جالب اما اینجاست که کی‌روش وقتی در ایران کار می‌کرد، مسن‌ترین تیم تاریخ فوتبال کشور را به جام‌جهانی قطر فرستاد؛ تیمی که جوان‌ترین بازیکنش ابوالفضل جلالی 24 ساله بود، اما حالا که سینیور برای قطر کار می‌کند، دنبال جوان‌ترین ستاره لیگ ایران است! باز جالب‌تر این که کی‌روش همین چند ماه پیش حاضر نشد حزباوی یا هر بازیکن جوان دیگری را برای کسب تجربه به جام‌جهانی ببرد، آن هم در حالی که فهرست تیم ملی هنوز یک جای خالی داشت. حالا اما استاد دنبال هوایی کردن بازیکنان جوان ایرانی است.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها