82134
سعید معروف و رؤیای بزرگی که بر باد رفت
10 ارديبهشت 1402 15:52
تیم فنرباغچه با سعید معروف در نیمه نهایی لیگ برتر ترکیه برابر زراعت بانک آنکارا شکست تلخی خورد.

روزنامه گل

امروز بعدازظهر در سومین بازی از نیمه‌نهایی سوپرلیگ والیبال ترکیه تیم فنرباغچه که سعید معروف پاسور ایرانی را در اختیار داشت در حالی که هیچ نشانی از بازی قبلی خود نداشت با نتیجه سه بر صفر و با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۹ و ۳۱بر ۲۹ مقابل میزبان خود تیم قدرتمند زراعت بانک شکست خورد تا سناریوی فصل قبل برای فنرباغچه و معروف تکرار شود و دوباره همچون سال قبل در نیمه‌نهایی برابر زراعت بانک شکست تلخی بخورند.

در این بازی تیم فنرباغچه با دریافت‌های ضعیف دریافت‌کننده‌هایش کار را برای سعید معروف سخت کرد و ستاره ایرانی نیز نتوانست آن بازی همیشگی‌اش را به نمایش بگذارد.

1868593

تیم فنرباغچه حالا با این شکست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد و باید دلخوش به کسب رتبه سوم باشد، این تیم باید در دیدار رده‌بندی مقابل آرکاس اسپور ازمیر قرار بگیرد.

تیم فنرباغچه این فصل با پنج یار خارجی هزینه سنگینی را برای صعود به فینال کرده بود ولی در این امر ناکام بود .این تیم در اواسط فصل با شوک جدایی سرمربی خود، دنیل کاستلانی، به دلیل بیماری مواجه شد و شاید یکی از دلایل نرسیدن این تیم به فینال همین موضوع باشد.

زراعت بانک نیز با یاران خارجی خود نظیر عثمانی خوان تورینا، ووتر ترمات، بنی تویینسترا و مارتین آتاناسوف راهی فینال شد و باید در برابر هالک بانکی قرار بگیرد که این روزها نیمر عبدالعزیز و توماس جاشکه، دو یار خارجی‌اش، در اوج قرار دارند.

1868594


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها