82130
پایان هفته هجدهم لیگ برتر هندبال
10 ارديبهشت 1402 15:46
هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران با انجام پنج بازی به پایان رسید.

روزنامه گل

در حساس‌ترین دیدار هفته که بین طلایی‌پوشان نصف جهان برگزار شد، تیم صدرنشین فولاد مبارکه سپاهان توانست مقابل دیگر تیم طلایی‌پوش اصفهان، یعنی سپاهان نوین، به پیروزی دست پیدا کند.

بازیکنان فولاد سپاهان که هفته گذشته مقابل تیم شهیدشاملی کازرون در خانه بازی را واگذار کرده بودند این هفته با نتیجه 12-10 در نیمه نخست و در مجموع 26-22 شاگردان شهداد مرتجی در تیم نوین را از پیش رو برداشتند.

در دیگر دیدار حساس این هفته که باز هم در شهر اصفهان برگزار شد، گیتی پسند با هدایت کیوان صادقی مقابل زغال سنگ قرار گرفت. این دیدار در حالی که در نیمه نخست با نتیجه نزدیک 15-13 به پایان رسیده بود اما شاگردان اکبر خوشنویس در تیم زغال سنگ نتوانستند به بازی خوب خود در نیمه دوم ادامه دهند و بدین ترتیب این تیم گیتی پسند بود که در پایان توانست با نتیجه 39-30 از سد نماینده طبس در لیگ برتر هندبال عبور کند.

در سایر رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان، تیم نزاجا شهید شاملی کازرون در خانه توانست تیم رعد پدافند البرز را با نتیجه 35-32 شکست دهد.

تیم پیکان خراسان رضوی در یک دیدار نزدیک که در نیمه نخست با تساوی در عدد 10 به پایان رسیده بود، در پایان بازی را با نتیجه 27-24 به تیم میهمان، یعنی نفت و گاز گچساران، بازی را واگذار کرد.

در آخرین دیدار این هفته که باز هم به صورت نزدیک و شانه به شانه پیش می‌رفت، تیم زاگرس اسلام آباد غرب با هدایت مهدی حمیدیه توانست 35-34 از سد پرواز هوانیروز اصفهان بگذرد.

نتایج کامل بازی‌های امروز به این شرح است:

زاگرس اسلام آباد غرب 35 - پرواز هوانیروز 34
پیکان خراسان رضوی 24 - نفت و گاز گچساران 27
سپاهان نوین 22 - فولاد مبارکه سپاهان 26
گیتی پسند 39 - زغال سنگ طبس 30
نیروی زمینی شهید شاملی کازرون 35 - رعد پدافند البرز 32

مس امروز استراحت داشت.

با نتایج امروز صدر جدول بدون تغییر باقی ماند. فولاد مبارکه سپاهان با 31 امتیاز از 17 بازی در صدرجدول رده‌بندی قرار دارد. نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نیز با یک بازی کمتر و 29 امتیاز در جایگاه دوم ایستاده، مس با 23 امتیاز سوم جدول است و گیتی پسند نیز با پیروزی امروز و 21 امتیاز رده چهارم خود را پس گرفت.

زغال سنگ طبس با 16، نفت و گاز گچساران با 14، زاگرس اسلام آباد با 10 و پیکان خراسان رضوی با 6 امتیاز جایگاه‌های ششم تا نهم را از آن خود کردند.

در انتهای جدول رده‌بندی نیز پرواز هوانیروز اصفهان و رعد پدافند البرز به ترتیب با 6 و 4 امتیاز قرار دارند.

هفته نوزدهم لیگ برتر پنجشنبه، 14 اردیبهشت، برگزار می‌شود.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها