82122
پرسپولیس - گل‌گهر؛ پیش‌درآمد لیگ و شاید یک دربی دیگر!
10 ارديبهشت 1402 15:27
با برگزاری دو دیدار، پرونده مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال بسته خواهد شد، جایی که در یکی از مسابقات پرسپولیس پذیرای گل‌گهر سیرجان است.

روزنامه گل

مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، امروز (یکشنبه) با انجام دو دیدار به پایان خواهد رسید تا چهره چهار تیم پایانی این مسابقات مشخص شود. روز گذشته استقلال در جم با یک گل از سد پارس جنوبی گذشت و هوادار هم با نتیجه 2 بر یک استقلال ملاثانی را شکست داد.

* نساجی مازندران - پیکان

مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی در روزهایی که به هیچ‌عنوان شرایط خوبی در لیگ ندارد در اندیشه صعود به جمع چهار تیم پایانی جام حذفی است تا خاطرات تلخ هفته‌های اخیر را از یاد ببرد. نساجی که دردش با جدایی حمید مطهری و آمدن کارلوس هرناندس اسپانیایی هم دوا نشد؛ خاطرات بسیار خوبی از سال گذشته و جام حذفی دارد و باید دید آیا برای دومین سال پیاپی این تیم مازندرانی می‌تواند در جمع چهار تیم پایانی حضور داشته باشد یا خیر.

در آن سو پیکانی‌ها هم با هدایت مجتبی حسینی شرایط چندان بهتری نسبت به نساجی ندارند و به طور حتم صعود به جمع چهار تیم می‌تواند نتیجه‌ای قابل قبول برای هر کدام از این تیم‌ها باشد.* پرسپولیس - گل‌گهر سیرجان

سرخ‌های پایتخت 12 روز قبل از دیدار سرنوشت‌ساز خود مقابل گل‌گهر در لیگ برتر؛ امروز در جام حذفی در ورزشگاه آزادی میزبان حریف سیرجانی خود خواهند بود. تیم یحیی گل‌محمدی که پس از فتح دربی با روحیه بالا در صدر جدول لیگ برتر ایستاده؛ حالا می‌خواهد خود را مدعی قهرمانی در جام حذفی هم نشان دهد. موفقیت پرسپولیس می‌تواند روحیه آنها را برای مسابقات لیگ هم بالا ببرد. گل‌گهر نیز که بعد از جدایی امیر قلعه‌نویی در نتیجه‌گیری موفق نبوده، جام حذفی را فرصتی مناسب برای رسیدن به موفقیت می‌داند.

با توجه به برتری روز گذشته استقلال مقابل پارس جنوبی جم، در صورت پیروزی پرسپولیس مقابل گل‌گهر ممکن است بار دیگر دربی پایتخت این‌بار در جام حذفی برگزار شود که قطعاً‌ حساسیت این مسابقه بیشتر از دیدار هفته قبل آنها در لیگ برتر خواهد بود. قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی قرار است امشب بلافاصله بعد از پایان دیدار پرسپولیس و گل‌گهر برگزار شود.

برنامه دو مسابقه امروز به شرح زیر است:

یکشنبه 10 اردیبهشت 1402
نساجی مازندران - پیکان، ساعت 17، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر
پرسپولیس - گل‌گهر سیرجان، ساعت 18:15، ورزشگاه آزادی تهران

#پرسپولیس #گل گهر سیرجان #جام حذفی
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها