82097
تثبیت صدرنشینی سنگ آهن بافق
09 ارديبهشت 1402 13:12
هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال بانوان با تثبیت صدرنشینی سنگ آهن بافق به پایان رسید.

روزنامه گل

هفته سیزدهم لیگ برتر بانوان امروز (جمعه - 8 اردیبهشت ماه) با برگزاری دو دیدار پیگیری شد و طی آن تیم‌های سنگ آهن بافق و شهید چمران لارستان با پیروزی از زمین مسابقه خارج شدند.

تیم صدر جدولی سنگ آهن بافق با هدایت سیده مریم فخری با پیروزی یک نیمه‌ای 15-9 برابر میزبان خود فولاد هرمزگان با هدایت فاطمه محمدخانی به رختکن رفت و در نیمه دوم هم توانست 31-19 نماینده استان هرمزگان در لیگ برتر را شکست دهد تا همچنان در رده نخست جدول تکیه زده و جایگاه خود را تثبیت کند.

در دیگر این هفته و در شهر ملایر، تیم شهید چمران لارستان با هدایت معصومه بذرکار که نیم نگاهی به دیدار فولاد هرمزگان و سنگ آهن بافق در بندرعباس داشت، توانست تیم غدیر را شکست دهد. در این دیدار نماینده استان فارس توانست در نیمه نخست با نتیجه17-14 و در مجموع 38-29 شاگردان مژگان ملکی در تیم غدیر ملایر را شکست دهند.

با پایان مسابقات این هفته، تیم سنگ آهن بافق در صدر جدول باقی ماند و تیم شهید چمران لارستان نیز با عبور از سد غدیر ملایر، خود را به حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ بانوان می‌بیند. با نتایج این هفته و در مثلث مدعیان قهرمانی کار سنگ آهن بافق، سپاهان مدافع عنوان قهرمانی و شهید شاملی کازرون برای صعود به فینال به اما و اگر و هفته پایانی کشید.

نتایج کامل دیدارهای امروز به این شرح است:

فولاد هرمزگان 19- سنگ آهن بافق 31
غدیر ملایر29 - شهید چمران لارستان 38

به دلیل عدم حضور تیم‌های شهرداری ماهان و شیشه قزوین به ترتیب مقابل فولاد مبارکه سپاهان و شهید شاملی کازرون ، این دو دیدار برگزار نشد.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها