82096
دعوت داوران ایرانی به مسابقات والیبال انتخابی زنان و مردان المپیک
09 ارديبهشت 1402 13:11
فدراسیون جهانی والیبال از ابراهیم فیروزی و محمد شاهمیری برای قضاوت و نظارت در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس دعوت کرد.

روزنامه گل

مسابقات والیبال انتخابی المپیک در گروه مردان از 8 تا 16 مهرماه سال جاری در سه کشور برزیل، ژاپن و چین برگزار می‌شود.تیم‌های چین (میزبان)، لهستان، آرژانتین، هلند، کانادا، مکزیک، بلژیک و بلغارستان در گروه سوم این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر خواهند رفت و فدراسیون جهانی والیبال از ابراهیم فیروزی (کتگوری A) برای قضاوت در این مسابقات دعوت کرد.

تیم ملی والیبال مردان ایران نیز در رقابت‌های گروه اول این مسابقات که به گروه مرگ مشهور است، به مصاف تیم‌های برزیل (میزبان)، ایتالیا، کوبا، اوکراین، آلمان، جمهوری چک و قطر خواهد رفت.

همچنین مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2024 پاریس در گروه زنان از 16 تا 24 سپتامبر (25 شهریور تا دوم مهرماه) به میزبانی چین، ژاپن و لهستان برگزار خواهد شد.

تیم‌های چین (میزبان)، صربستان، جمهوری دومینیکن، هلند، کانادا، جمهوری چک، مکزیک و اوکراین برای کسب دو سهمیه به مصاف یکدیگر خواهند رفت و FIVB از محمد شاهمیری برای نظارت در این مسابقات دعوت کرد که به عنوان ناظر داوری نقش آفرینی خواهد کرد.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها