82093
نوریان: باید از اعتبار تنیس دفاع کنیم
09 ارديبهشت 1402 12:52
سرمربی تیم ملی تنیس دختران کمتر از ۱۶ سال ایران با تاکید بر فشردگی مسابقات و سطح بالای مرحله فینال مقدماتی مسابقات بیلی جین کینگ کاپ گفت: برای اولین بار است که در این سطح از رقابت ها حاضر می شویم و امیدواریم بتوانیم مزد زحمات خود را بگیریم.

روزنامه گل

مونا نوریان تصریح کرد: با توجه به مسابقاتی که سال گذشته در کشورهای سریلانکا و هند برگزار شد موفق شدیم برای اولین بار در تاریخ تنیس دختران ایران وارد مرحله فینال مقدماتی مسابقات بیلی جین کینگ کاپ شویم که این رقابت ها امسال به میزبانی کشور قزاقستان برگزار می شود.

وی ادامه داد: تیم ملی تنیس دختران کمتر از ۱۶ سال ایران در شرایطی راهی این مسابقات شد که یاسمن یزدانی و نیلی عطفی از استان البرز و کیمیا ثاقب تهرانی از استان تهران ترکیب تیم اعزامی را تشکیل داده و با توجه به تمریناتی که تا امروز انجام داده اند به موفقیت آنها امید بسیار داریم.

او با اشاره به اینکه سطح مسابقات بالا بوده و رقابت بسیار سخت است، یادآور شد: برای اولین بار است که ما در این سطح از مسابقات به میدان می رویم و بدون شک باید در انتظار بازی های سخت و رقابتی فشرده باشیم. در این مسابقات ۱۶ کشور شرکت کننده شامل استرالیا ، چین تایپه، هنگ کنگ، هند، اندونزی، ایران، ژاپن، قزاقستان، کره جنوبی، مغولستان، نیوزلند، تایلند، ازبکستان، ویتنام، قرقیزستان و پاکستان کشورهای شرکت‌کننده در این سری از مسابقات بوده و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم از اعتبار تنیس ایران به خوبی دفاع کنیم.

نوریان گفت: مسابقات از روز دوشنبه یازدهم این ماه آغاز خواهد شد اما وضعیت مسابقات و گروه بندی رقابت ها در جلسه فنی پیش از بازی ها مشخص می شود و امیدواریم تیم ایران با قرعه خوبی رو به رو شود.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها